  • Data: 2013-12-26 14:07:43
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-25 23:30, t? wrote:
    > Mówisz o reakcji na gaz w Lodgy 84 KM? Czy Ty aby nie trollujesz?

    Mówie o *reakcji* a nie o przyspieszeniu. W SC nacisnięcie pedału gazu
    daje natychmiastowy efekt w postaci ciągu silnika, opóźnienie jest na
    oko poniżej 100ms bo go nie wyczuwam. W moim turbodieslu nacisnięcie
    pedału gazu dalej około 0.5sek do 1 sek opóźnienia. I nie jest to
    turbodziura, tylko podejrzewam albo elektronikę/czujniki albo
    bezwładność samego silnika bo spory. Cieżko mi wyjaśnić na czym polega
    to uczucie, ale przypusczam że najlepiej bym się czuł z silnikiem
    elektrycznym, tam reakcja na pedał powinna być milisekundowa.

    To że takie maleństwo nie ma mocy to jest oczywiste.

    Nie, nie troluje.