    Date: Tue, 24 Dec 2013 22:18:46 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM

    > 130km/h w 7 osób wystarczy. Obecnie mam diesla 150KM. Fajne. Ale na
    > dłuższą metę jeśli będę jechał autostradą to nie wiem czy używam 40KM.
    > Dlategio podchodze praktycznie - frajda jest drugorzędna, chodzi o to
    > żebym był w stanie zdjąć głowicę sam za 5 lat.
    hdi-2.0 w peugeocie 206 to burza. w xsarze - do przyjęcia, w
    obszerniejszym picasso - wół... a montują je w większych autach. tam
    jest 90 koni i wysoki moment. To w co Ty się chcesz pakować to w 21
    wieku masakra. O takich autach mówi się "to nie jedzie" nawet jak się
    jest kapelusznikiem.
    Co do serwisu-nic nie będziesz wiedział dopuki nie zdobędziesz
    informacji na temat silnika. jeśli to jakaś staroć renaulta, nie licz na
    trwałość, prostota konstrukcji też pod znakiem zapytania. Jeśli to
    wmiarę nowy silnik-masakra.
    Jak chcesz naprawiać sam, albo u pana Kazia, kup taki silnik który jest
    popularny i wykorzystywany przez różnych producentów.
    ToMasz