    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Date: Tue, 24 Dec 2013 20:06:10 +0100

    On 2013-12-24 15:51, Myjk wrote:
    > Skoro Fabia 75KM w dwie osoby ledwo się z klimą toczyła to dopowiedz sobie
    > jak będzie jechać klocek 7-osobowy załadowany po asfalt raptem 10KM więcej.
    > Takie silniki to może 15 lat temu były dobre.

    Da się je podkręcić do prawie 100KM przez zmianę software. Może więc nie
    będzie źle. Zafira ma 115KM i ludzie uważają że jest bardzo ok.

    > Nie wiem co masz do diesli, na autostadę auta idealne

    Autostradę używam 2x do roku na dłuższych odcinkach. 1000x częsciej jadę
    kilka km po mieście, ewentualnie wypad za miasto. Chciałbym jednak aby
    przy załadowaniu 7 osób nie było sytuacji że nie podjadę pod górkę.

    > Również nie wiem z czym masz problem przy turbinie. Chcesz kupić nowe auto,
    > jeździsz mało, do końca żywota auta ten element wytrzyma (jeśli nie będzie
    > katowany).

    Śmiem wątpić, po pierwsze nie wiem czy kupie na 3 lata, może na 6. A to
    już jest niefajnie. Po drugie mam diesla renault i turbiny padaja, i
    tanie nie są. Po trzecie mam też seicento 1.1 gdzie reakcja silnika na
    pedał gazu jest po prostu świetna. Brakuje mi tego w moim dieslu.

    Mam wrażenie że potrzebuje poczuć pod butem nie moment obrotowy tylko
    grzeczną benzynkę.