  • 21. Data: 2010-01-07 21:57:58
    Temat: Re: Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hi312v$oqu$1@news.onet.pl...
    > Od paru dni temperatury mocno ponizej 0 oC.

    Panowie, widze ze mojego posta potraktowaliscie niepowaznie.
    Sam uwazalem to za glupi pomysl dopoki nie zobaczylem jak pare lat
    temu na Kaszubskich jeziorach- policjanci udoskonalali techniki jazdy.
    Wygladalo, ze to swietna zabawa.

    Na gruby lod mozna bezpiecznie wjechac samochodem.
    Tu naprzyklad porady Olsztynskiej Strazy Pozarnej jak
    jezdzic po zamarznietej tafli:
    http://www.straz.olsztyn.pl/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=278:bezpieczestwo-na-lodzie&cat
    id=34:aktualnosci&Itemid=29

  • 22. Data: 2010-01-07 22:22:17
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Mozna, jesli masz zalozone opony jeziorowe.

    Chyba niekoniecznie:
    http://www.youtube.com/watch?v=C-gzXVPb3jg
    http://www.youtube.com/watch?v=Iu6_NyYMWK8&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=qWaa0WSNzKQ&NR=1

    No i artykul o drogach lodowych:
    http://www.skokstefczyka.pl/po_godzinach/52_ciekawos
    tki/1066_droga.html

  • 23. Data: 2010-01-08 00:20:49
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bastion pisze:
    > To głębokie przesłanie i zupelnie na miejscu :)))

    Takiej zimy jak teraz, pewie dlugo nie bedzie?
    Napisz konkretnie masz odwage wjechac na lod?
    http://www.youtube.com/watch?v=C-gzXVPb3jg
    http://www.youtube.com/watch?v=Iu6_NyYMWK8&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=qWaa0WSNzKQ&NR=1

    Powtorze pytanie, ktos juz probowal zabawy na lodzie:)?

  • 24. Data: 2010-01-08 10:26:51
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > mlodymi harcerzami na tylnej kanapie. ;)

    Ja bym wolal harcerki ;)

  • 25. Data: 2010-01-08 10:40:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Pab_lo" <n...@p...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Ja bym wolal harcerki ;)

    Roman, to ty? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-01-08 10:42:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bastion" <b...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > jezdzic po zamarznietej tafli:
    > http://www.straz.olsztyn.pl/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=278:bezpieczestwo-na-lodzie&cat

    Nie takie rzeczy za oceanem robia, no ale tam bywa -50'C przez pol roku..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_road

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-01-08 10:58:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Bastion pisze:

    > Takiej zimy jak teraz, pewie dlugo nie bedzie?
    > Napisz konkretnie masz odwage wjechac na lod?

    Nie czuje takiej potrzeby :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2010-01-08 11:57:34
    Od: "Michał Przestrzelski" <m...@g...pl>

    http://www.makiela.pl/radwan/radwan.html

  • 29. Data: 2010-01-08 14:32:08
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 7 Sty, 21:57, "Bastion" <b...@m...pl> wrote:
> [...]
    > Wygladalo, ze to swietna zabawa.
    >
    > Na gruby lod mozna bezpiecznie wjechac samochodem.

    Potwierdzam. Slyszalem o przypadkach jechania ciezarowka po
    zamarznietym Zalewie Sulejowskim (lodzkie, okolice Piotrkowa
    Trybunalskiego)

    I lekki OT
    http://wiadomosci.onet.pl/2107655,11,1,1,item.html.

  • 30. Data: 2010-01-08 21:14:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-07 22:22, Bastion wrote:

    > Chyba niekoniecznie:

    Tak, podpowiedz to refleksyjnemu fanowi nadwislanskich wyscigow
    podlodowych.

    --

    memento lorem ipsum