  • 31. Data: 2010-01-08 21:16:01
    Temat: Re: Lod. Czy mozna juz wjechac na jezioro?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-07 21:57, Bastion wrote:

    > Sam uwazalem to za glupi pomysl dopoki nie zobaczylem jak pare lat
    > temu na Kaszubskich jeziorach- policjanci udoskonalali techniki jazdy.
    > Wygladalo, ze to swietna zabawa.

    Ale oni byli z policji wodnej..

    --

    memento lorem ipsum

  • 32. Data: 2010-01-08 22:01:00
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Michał Przestrzelski" <m...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:hi732u$b7a$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.makiela.pl/radwan/radwan.html

    Wreszcie merytoryczna odpowiedz- przestroga:)
    No ale ten lod to ma max 10- 15 cm?

  • 33. Data: 2010-01-08 22:43:54
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    >Nie takie rzeczy za oceanem robia, no ale tam bywa -50'C przez pol roku..
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_road

    Raczej istotna jest grubosc pokrywy lodu i to zeby lod byl swierzy?
    Wszedzie pisza, ze 30 cm to bezpieczna grubosc lodu zeby wjechac osobowka.

    Wspominalem juz wczesniej, ze pomysl jazdy autem po lodzie byl dla mnie
    idiotyczny
    (nominacja do nagrody Darwina)- dopoki nie zobaczylem pare lat temu
    jak na Kaszubskich jeziorach policjanci, radiowozami cwiczyli techniki
    jazdy.

  • 34. Data: 2010-01-08 23:28:04
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno lepszy
    > ładny chłopak od brzydkiej dziewczyny, osobiście jeszcze nie sprawdzałem
    > czy to prawda.

    Bo zeby zycie mialo smaczek, raz dziewczynka raz chlopaczek ;)

    Picasso

  • 35. Data: 2010-01-08 23:29:47
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    > On 2010-01-07 21:57, Bastion wrote:
    >>
    > Ale oni byli z policji wodnej..

    I owe samochody to raczej byly bojery...

    Picasso

  • 36. Data: 2010-01-09 18:04:23
    Od: "Michał Przestrzelski" <s...@w...peel>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Wreszcie merytoryczna odpowiedz- przestroga:)
    > No ale ten lod to ma max 10- 15 cm?

    Hej
    Ciężko mi powiedzieć ile ten lód miał grubości, ale na pewno mogę
    powiedzieć, że ów Radowa to człowiek, który zna się na sprawach związanych z
    wodą jak mało kto.

    Co nie zmienia faktu, że taka jazda po lodzie na jeziorze to super zabawa.

    Michał

  • 37. Data: 2010-01-26 00:06:21
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > Od paru dni temperatury mocno ponizej 0 oC.
    > Podobno przy pokrywie lodu w okolicy 30 cm
    > mozna juz bezpiecznie wjechac na jeziero samochodem.
    > Ktos probowal, w tym roku jazdy na lodzie- po jeziorze?

    Ja właśnie jeździłem po Zalewie Wiślanym. Tyle że jego głębokość nie
    przekracza 2 metrów. Fajna zabawa. ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 38. Data: 2010-01-26 00:22:55
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ja właśnie jeździłem po Zalewie Wiślanym. Tyle że jego głębokość nie przekracza 2
    metrów. Fajna zabawa. ;)

    Witam, pierwszego odwaznego:)
    Dzisiaj gdzies na portalu wirtualnej polski widzialem
    zdjecia jak ludkowie jezdza do zamarznietej Zatoce Puckiej.
    Wolny czas bede mial dopiero po koniec miesiaca, jezeli mrozy nie
    odpuszcza to tez sprobuje.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-01-26 00:31:13
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

> [...]
    > zdjecia jak ludkowie jezdza do zamarznietej Zatoce Puckiej.
    > Wolny czas bede mial dopiero po koniec miesiaca, jezeli mrozy nie

    No ale Zalew Wiślany ma jedną niepodważalną zaletę - jest bardzo płytki.
    Znaczy się, prawdopodobnie blisko brzegu zamarzł do dna. :)

    --
    pzdr, Eli

  • 40. Data: 2010-01-26 00:36:31
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

> [...]
    >
    > No ale Zalew Wiślany ma jedną niepodważalną zaletę - jest bardzo płytki. Znaczy
    się, prawdopodobnie blisko brzegu zamarzł do dna.
    A ktoredy wjechales, mi sie kojarzy, ze taka fajna plaza jest w Kadynach?