eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLitwa - dokładniejsza analiza › Re: Litwa - dokładniejsza analiza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!border1.nntp.ams1.giganews
    .com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5deeaba5$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <qsndvm$oiu$1@dont-email.me>
    <5def4a18$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5deffe1f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 11 Dec 2019 15:44:53 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <5df100e4$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1576075492 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.142.196.21:50340
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668124
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.12.2019 o 09:59, Budzik pisze:

    >> O jak pieszy widzi, że ktoś zapierdala w sposób sugerujący że go
    >> rozpierdoli na przejściu to też nie wchodzi, nieważne co mówią
    >> przepisy. Chyba że twierdzisz inaczej i kolo mówi "chuj tam moje
    >> życie, jestem w prawie to pierdolę, kolo pójdzie do pierdla a ja
    >> najwyżej na cmentarz".
    >
    > Gdyby było tak jak mowisz to wypadków byłoby duzo duzo mniej!

    Twierdzisz, że jak pieszy widzi, że samochód go pierdolnie to pcha się
    przed niego w imię zasad? Nie wydaje mnie się.

    > Przeciez nawet tu wielokrotnie pokazywano filmy gdzie ludzie wchodzili
    > badz wbiegali dokładnie prosto pod samochód!


    Zauważ, że takich gdzie piesi ogranęli i nic się nie stało się na ogół
    nie wrzuca do yutuba. A i tak jest mniej więcej pół na pół z takimi co
    ogarnęli i ktoś jednak wrzucił bo było near miss. Więc nie masz racji
    _zdecydowana_większość_ pieszych ogarnia.

    > Pieszy bardzo czesto ze wzgledu na co do zasady nieograniczona widocznosc
    > oraz łatwosc obrocenia sie ma bardzo łatwa ocene tego co dzieje sie na
    > drodze.

    Sorry - pieszy może być nieogarem. Kierownik ma papipiery, że jest z
    tych lepszych i sytuację wokół przejścia _ma_ ogarniać. Jak nie to nie
    powinien prowadzić.

    >> Niby gdzie ma wzrosnąć i czemu?
    >
    > Jeżeli przeczytasz ze zrozumieniem tekst Tomka to bedziesz wiedział.
    > Ja nie zamierzam bronic jego tezy.

    I słusznie, bo twarde dane mówią co innego niż się Tomkowi wydaje. Wolę
    się opierać na twardych danych niż gdybaniach Tomka, które na dodatek w
    starciu z rzeczywistością okazują się nieprawdziwe (chyba że ktoś po
    cichaczu sprząta trupy z jezdni i nie trafiają one do statystyk).

    >> Może po prostu kiedyś było mniej samochodów a te co były robiły po
    >> 2 kkm rocznie bo kartki na benzynę?
    >
    > Dlatego wtedy takie wchodzenie pod wpływem rozpraszaczy było duzo
    > czesciej bezkarne. Zgoda.

    Dlatego jak było p rząd wiekości mniej samochodów i robiły one o rząd
    wielkości mniejsze przebiegi to powinno być o dwa rzedy wielkości mniej
    trupów. Było? Nie wydaje mnie sie.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: