    Subject: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 10 Dec 2019 08:26:42 +0100

    W dniu 10.12.2019 o 08:16, pueblo pisze:

    > No tak - to jest jedyny sposób na 100% bezpieczeństwa na drogach.
    > Oczywiście rowerów też należałoby zakazać. I hulajnog.

    Dokładnie - dlatego marudzenie, że tylko 20% mniej rannych i 40% mniej
    zabitych jest z d4 wzięte - to bardzo dobry wynik.

    > Co do świateł. Ciekaw jestem statystyk groźnych wypadków samochodowych w
    > miejscach z sygnalizacją i bez niej.

    Szukaj.

    Stawiam dolary przeciw orzechom, że tam gdzie jest duży ruch znacząco
    poprawiają sytuację. Tam gdzie jest tempo 30 raczej nie, dlatego się ich
    tam raczej nie stosuje (chyba że przez "kompatybilność wsteczną", albo
    bardzo duży ruch - w pierwszym przypadku należy rozważyć ich likwidację)

    --
    Shrek