  • Data: 2010-11-18 00:21:09
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2010 00:00:43 +0100, 'Tom N' wrote:

    >To wyłacznie Twoja interpretacja.

    Nie - twoje dane.
    400m z predkoscia 90km/h= 16s, z predkoscia 75km=19.2s

    Biorac pod uwage ze tir dalej pojechalby szybciej, to nie wiem czy w
    ogole cokolwiek zyskales. No tak - on by wyzwolil czerwone, to minuta.
    Ale skad mogles wiedziec ze on nie zwolni ? :-P

    >No to przemyśl chwilę:
    >różnica prędkości na 400m odcinka do obszaru zabudowanego 25km/h, róznica
    >prędkości na 200m odcinka od tablicy zabudowanego do świateł -15km/h.

    >Najpierw został z tyłu, następnie się pultał, że zwalniam(a sam nie
    >zwalniał), a za chwilę zatrzymał się, bo przekroczył prędkość wyzwalającą
    >czerwone światło.

    No dobra, przyjmuje.

    >Zresztą już tu kiedyś opisywałem, jak to oszczędzałem paliwo wlokąc się za
    >cysterną, a potem czekałem, aż sie cysterna "spuści" na stacji, na której
    >założyłem, że paliwo tankować wypada.

    Sam mowie ze jak sie chce wysoka srednia osiagnac, to trzeba
    wyprzedzac po wariacku .

    J.