  • Data: 2012-09-15 22:40:34
    Temat: Re: Listwa energooszczędna
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-12 14:43:39 +0200, Lisciasty <l...@p...pl> said:

    > Nabyłem listwę zasilającą z wyłącznikiem, nic szczególnego po za tym że
    > posiada w miarę solidnie wyglądającą obudowę aluminiową. Na opa kowaniu
    > tejże listwy był nadrukowany wielce estetyczny zielony znaczek z
    > napisem "ENERGOOSZCZĘDNA".

    Podejście marketingowe. Klient jak zobaczy napis "energooszczędna" to
    chętniej kupi. To jest teraz trendy.
    A z punktu widzenia naukowego - wyprodukowanie samego aluminium na
    obudowę tego klamota na pewno nie było "energooszczędne" ;) Ale o tym
    klient wiedzieć nie musi. Nawet marketingowiec pewnie nie wiedział.

    W obecnej rzeczywistości rynkowej spora ilość informacji zamieszczanych
    na produktach jest zwyczajnie mało prawdziwa. Delikatnie to opisując.

    --
    DJ