    From: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linux compiz grafika
    Date: Mon, 30 Apr 2012 20:34:07 +0200
    Sender: hell@heaven
    <jnb8h3$mtm$1@inews.gazeta.pl> <jnb8mh$lv4$2@inews.gazeta.pl>
    <jnb8qn$nmt$1@inews.gazeta.pl> <jnb8u5$np9$1@inews.gazeta.pl>
    <jnc2oa$q7h$1@inews.gazeta.pl> <jnhgae$a4f$1@inews.gazeta.pl>
    <211k4kzqg48d$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <jnipr9$j95$1@inews.gazeta.pl>
    <17c9a8agjhkr0$.7lcxinoaks07$.dlg@40tude.net>
    <jnj329$7a3$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <jnkm85$qhq$1@inews.gazeta.pl> <qbbav8km8a42$.dlg@hell.heaven>
    <jnmhmf$nla$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 19:21:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A wiesz jakiej to mocy wymaga? W tej chwili płatnik po stronie klienta
    > na słabszym sprzęcie męczy i męczy i męczy. Do tego dane są szyfrowane,
    > więc takie rozwiązanie musiałoby pobrać, odszyfrować i weryfikować.
    > Pomnóż to przez wszystkich wysyłających w całej Polsce, zwłaszcza że
    > wysyłają rzutami, konkretnego dnia, jak przychodzi termin. Masakra.

    Znowu boli Cie nie Twoj problem. Jestes jakims mesjaszem, ze musisz cierpiec
    za miliony?

    > W tej chwili jest weryfikacja po stronie klienta, potem szyfrowanie po
    > stronie klienta, potem wysłanie małego pakietu ala mejla, potem serwery
    > ZUS to odszyfrują i przetworzą. Może nawet z dużym opóźnieniem, tego już
    > obywatel nie wie. Ma co prawda potwierdzenie przyjęcia, ale to może być
    > tylko wstępna weryfikacja integralności paczki... Skoro paczkę nadał
    > zaufany klient, to weryfikacji już w zasadzie nie trzeba przeprowadzać.

    Te wszystkie wydumane problemy sa do rozwiazania systemowego, ale nie chce
    mi sie tu o tym pisac, to juz za duzy offtop.

    > Tylko kto by za to zapłacił? Naród!

    A teraz kto placi za te wszystkie bzdurne prace wykonywane w urzedach
    zapelnionych etatami robiacymi "robote glupiego"? Kosmici? Do tego za
    systemy o jakich pisalem placi sie raz, a potem je tylko utrzymuje za ulamek
    kwoty, a urzedasow i biurokracje oplaca sie caly czas sowicie i to coraz
    wiekszymi kwotami. Tego juz nie dostrzegasz?

    > Ale tam jest nieco inna zasada, a poza tym, za to płacą klienci Allegro.

    A podatki i skladki i clo i tysiac innych oplat placa "klienci" panstwa -
    zasada identyczna.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K