    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linux compiz grafika
    Date: Mon, 30 Apr 2012 19:36:19 +0200
    <jnb8h3$mtm$1@inews.gazeta.pl> <jnb8mh$lv4$2@inews.gazeta.pl>
    <jnb8qn$nmt$1@inews.gazeta.pl> <jnb8u5$np9$1@inews.gazeta.pl>
    <jnc2oa$q7h$1@inews.gazeta.pl> <jnhgae$a4f$1@inews.gazeta.pl>
    <211k4kzqg48d$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <jnipr9$j95$1@inews.gazeta.pl>
    <17c9a8agjhkr0$.7lcxinoaks07$.dlg@40tude.net>
    <jnj329$7a3$1@inews.gazeta.pl> <jnk4m9$jl5$1@inews.gazeta.pl>
    <jnk7j8$que$1@inews.gazeta.pl>
    <172l8sk2xjq5m$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <jnkl50$p30$1@inews.gazeta.pl> <ef4oov970zvg$.dlg@hell.heaven>
    <jnlu0l$8vj$1@inews.gazeta.pl> <1263j5zryc76u$.dlg@hell.heaven>

    W dniu 30.04.2012 14:46, R.e.m.e.K pisze:
    > A co Cie to boli? To problem urzednikow, nie Twoj.

    A urzędnicy za czyje pieniądze to przygotowują?

    > Hm, serio? Co jest niewygodne, klikanie czy pisanie?

    A faktycznie, da się zapisać. Wydawało mi się, że miałem jakiś tako, co
    się nie zapisywał. Ale on chyba był robiony w OłpenOfisie. Możliwe, że
    jak faktycznie użyto komercyjnego softu Adobe to się da.

    Choć i owszem, kłopotliwe nieco było, bo musiałem doinstalować Adobe
    Reader.

    > http://www.e-deklaracje.gov.pl/index.php?page=formul
    arze_bpk_edek2

    Ano te PITy są. Ale to raczej wyjątek potwierdzający regułę. Ostatnio
    walczyłem z CEIDG-1.
    Na szczęście za niewielką kwotę był w Drukach IPS.

    > Rewelacje piszesz, KAZDY edytor (a w zasadzie procesor) tekstu je obsluje,
    > nawet taki napisany wczoraj, wiec skad te lata '80?

    No wiem, że jak zapisałem w RTF coś kiedyś, to się rozlazło, jak
    wczytałem ponownie do tego samego edytora. Może to nie wina RTF tylko
    edytora.

    Zróbmy więc mały test....

    Bierzemy pismo:
    http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.u
    rlop.ojcowski.odt
    na moim OpenOffice 3.2 wygląda ono tak:
    http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.u
    rlop.ojcowski.pdf

    Nie jest jakoś specjalnie skomplikowane, prawdaż? Mam takich pism na
    gigabajty, bo to standardowy szablon pisma. To znaczy wstawiłem jeszcze
    zdjęcie, tabelkę i numerację, żeby sprawdzić kompleksowo.

    Zapiszemy go jako RTF:
    http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.u
    rlop.ojcowski.rtf

    Otwieramy ponownie w OpenOffice i co mamy:
    http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.u
    rlop.ojcowski-rtf.pdf

    > Poza tym to format wspierajacy obrazki, tabele etc. Piszesz zatem nieprawde.

    No to widać implementacja w OpenOffice jest zwalona.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek