    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linux compiz grafika
    Date: Sat, 28 Apr 2012 21:27:09 +0200

    W dniu 26.04.2012 20:04, ToMasz pisze:
    > czekaj czekaj. ja pracuje w firmie w której są 4 osoby. naprawde nie
    > wyobrażam sobie, ale tak całkowicie, że przyjeżdża kontrahent, dostawca,
    > ktokolwiek z propozycją - będziemy współpracować, ale _musi Pan kupić
    > windowsa i MS offiice. JA wiem że 99% kopi jest z torentów, ale w 21
    > wieku to wszelkie operacje typu formularze na www się robi, a dokumenty
    > wysyła w PDFie.

    No jak jesteś na pozycji dominującej, to se możesz narzucać. Jak nie
    będziesz albo będziesz chciał zarobić, to zmienisz podejście.

    Dokumenty w PDFie są tylko do odczytu, ew. z lekką interakcją (ale wtedy
    potrzebne jest drogie narzędzie).

    Wyobraź sobie, że np. dostajesz arkusz kalkulacyjny, który ma służyć do
    kalkulacji pewnych rzeczy przy współpracy z kontrahentem. Ja np.
    kupowałem kilka razy Excela do przedszkoli, bo Urząd Miasta dostarcza
    arkusz do budżetu czy innego czegośtama, którym księgowa prowadzi
    kalkulacje działania przedszkola i odsyła do Urzędu. A arkusz nie działa
    w Calcu i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek