    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linux compiz grafika
    Date: Thu, 26 Apr 2012 20:04:57 +0200

    W dniu 26.04.2012 12:44, kamil pisze:

    > Teoretycznie nie ma, dopóki nie pododajesz tabelek, wykresów i nie daj
    > boże formularza do wypełnienia. Wola klienta, mówię tylko przez co ja
    > przechodziłem. :)
    czekaj czekaj. ja pracuje w firmie w której są 4 osoby. naprawde nie
    wyobrażam sobie, ale tak całkowicie, że przyjeżdża kontrahent, dostawca,
    ktokolwiek z propozycją - będziemy współpracować, ale _musi Pan kupić
    windowsa i MS offiice. JA wiem że 99% kopi jest z torentów, ale w 21
    wieku to wszelkie operacje typu formularze na www się robi, a dokumenty
    wysyła w PDFie.

    ToMasz

    Ps sprawdź czy nvidia czy byłe Ati ma lepsze wsparcie dla compiza czy co
    tam chcesz mu zainstalować. Sprawdź też czy compiz jest teraz na topie,
    czy te efekty realizuje się jakoś inaczej. Z tego co pamiętam, ostry
    nacisk był, aby karta graficzna przejęła na siebie wszelkie oblicznia.

    ToMasz