  • 1. Data: 2005-08-06 07:25:34
    Temat: Linksys Wireless-g problem z dostepem do ustawien
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Witam
    Odziedziczylem ten access-point i nie moge dostac sie przez
    www do ustawien, a innego sposobu chyba nie ma.
    Linksys jest podlaczony do switcha. Teoretycznie powiniennem
    sie laczyc przez http://192.168.1.1 ale nie laczy sie.
    Moze ktos zmienil IP ale nie wiem na jakie.
    Nie moge znalezc w sieci przyzwoitej instrukcji poza kilku
    stroniczkami podstaw.
    Moze ktos ma wieksze doswiadczenie i pomoze ?

    Bogdan

  • 2. Data: 2005-08-06 11:42:59
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Sailor <s...@r...pl> wrote:
> [...]
    > Moze ktos zmienil IP ale nie wiem na jakie.
    > Nie moge znalezc w sieci przyzwoitej instrukcji poza kilku
    Nie podałeś typu AP ale jeżeli jest to WAP-54G to on nasłuchuje
    domyślnie na 192.168.1.245 jeżeli nie na tym to zawsze można go
    zresetować, żeby przyjął ustawienia fabryczne.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 3. Data: 2005-08-06 11:57:01
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2005 11:42:59 +0000, Pawel Posiewala napisał(a):
    > Nie podałeś typu AP ale jeżeli jest to WAP-54G to on nasłuchuje
    > domyślnie na 192.168.1.245 jeżeli nie na tym to zawsze można go
    > zresetować, żeby przyjął ustawienia fabryczne.
    Tak - ten model. Troche sie boje resetowac, bo toto pracuje z
    jednym laptopkiem szefa i jezeli potem nie zadziala to .....
    Problem w tym, ze za cholere nie chce sie z tym pudelkiem zgadac
    drugi laptop, ktory ma wbudowany wireless (tez linksys).
    Tzn. widzi router, ale pakiety nie wracaja.
    Sadzilem, ze moze jest jakas zapora w access point i chcialem
    to sprawdzic.
    Pod tym adresem tez nie laczy sie :(

    Bogdan

  • 4. Data: 2005-08-06 13:21:22
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Sailor <s...@r...pl> wrote:
    > Tak - ten model. Troche sie boje resetowac, bo toto pracuje z
    > jednym laptopkiem szefa i jezeli potem nie zadziala to .....
    To mu jeszcze raz skonfigurujesz (zawsze możesz go uprzedzić, że przez
    moment nie będzie działać mu sieć)

> [...]
    > Tzn. widzi router, ale pakiety nie wracaja.
    > Sadzilem, ze moze jest jakas zapora w access point i chcialem
    To spróbuj wszystkie ip w danej klasie. Chwile Ci to zajmie ale może da
    efekt.

    FUT na właściwą grupę.

    pozdrawiam,