  • 1. Data: 2005-08-05 08:48:53
    Temat: EXATEL czy ENERGIS ?
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    Mam dylemat , którego dostawce wybrać. W obu przypadkach ma być to łącze
    radiowe . Ceny mają podobne. Czy ktos na podstawie własnego doświadczenia z
    tymi firmami moze mi coś doradzić ?Pozdr
    Adam

  • 2. Data: 2005-08-05 10:22:00
    Temat: Re: EXATEL czy ENERGIS ?
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Exatel -lepiej nie

  • 3. Data: 2005-08-05 11:01:56
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:dcvek1$7v6$1@opal.futuro.pl...
    > Exatel -lepiej nie
    Dlaczego Exatel lepiej nie? Nie są to dobre łącza?

  • 4. Data: 2005-08-05 12:08:11
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] <k...@e...pl> wrote:
    > Exatel -lepiej nie
    > Energis = GTS

    A dlaczego nie? Pracownicy firmy Exatel potrafią chociaż
    poprawnie odpowiadać na maile (cytowanie i te sprawy).

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-08-06 15:24:25
    Od: "zeluq" <z...@m...pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > A dlaczego nie? Pracownicy firmy Exatel potrafią chociaż
    > poprawnie odpowiadać na maile (cytowanie i te sprawy).

    bo to najwazniejsze w dzialaniu lacza ;)

    --
    zeluq

  • 6. Data: 2005-08-06 16:01:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    zeluq <z...@m...pl> wrote:

    > bo to najwazniejsze w dzialaniu lacza ;)

    Na pewno świadczy o podejściu do klienta.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 7. Data: 2005-08-07 16:22:06
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Adam <a...@g...pl> wrote:
    > Mam dylemat , którego dostawce wybrać. W obu przypadkach ma być to łącze
    > radiowe . Ceny mają podobne. Czy ktos na podstawie własnego doświadczenia z
    > tymi firmami moze mi coś doradzić ?Pozdr

    Exatel ostatnio spłacił długi zaciągnięte na zakup Telbanku, więc teraz pewnie
    zaczną mocniej inwestować i można się spodziewać różnych ciekawych ruchów na rynku -
    to może owocować równie ciekawymi (albo i nie ;-)) wydarzeniami w ich sieci
    szkieletowej...
    Może, ale oczywiście nie musi.

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 8. Data: 2005-08-09 13:06:05
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    Wybralem Energis czas pokaze czy byl to dobry wybór

    Adam

  • 9. Data: 2005-08-09 15:40:28
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    > Wybralem Energis czas pokaze czy byl to dobry wybór
    Mi się wydaje, że Exatel jest najlepszy.

  • 10. Data: 2005-08-09 16:08:09
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Konrado5 napisał(a):
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się wydaje, że Exatel jest najlepszy.

    na jakiej podstawie tak sadzisz?

    --
    pozdros
    icek