  • 51. Data: 2009-10-25 09:52:41
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    news:hc16gm$1qde$1@news2.ipartners.pl...

    Miało być VDD

  • 52. Data: 2009-10-25 10:15:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:hc14jj$1pgi$1@news2.ipartners.pl...

    > Jak dziecko w piaskownicy.

    No i wyszlo, ze jednak wszedzie widzisz dzieci w piaskwnicy.

  • 53. Data: 2009-10-25 10:26:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomoœci
    >

    > Miało być VDD

    A nie mialo byc klakier?

  • 54. Data: 2009-10-25 10:27:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomoœci
    >

    > Miało być VDD

    Nie liczy sie. Zapomniales wyzwac od klakierow.

  • 55. Data: 2009-10-25 13:55:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > No i wyszlo, ze jednak wszedzie widzisz dzieci w piaskwnicy.

    ziejesz nudą...

  • 56. Data: 2009-10-25 14:44:44
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Mia?o by? VDD

    Jak nie ma migotania przedsionkow to ta opcja bywa rozsadniejsza. Ale to
    niczego nie zmienia. Od lat rozruszniki potrafia analizowac zapis z
    elektrod, byle zaklocenie nic nie zrobi, bo musialoby nasladowac fale
    pobudzenia, co ze wzgledu na ksztal nie jest latwe, a i amplituda rzedu
    dziesiatek mV nie jest mala. Juz zupelnie pomijam ew. elektrody
    bipolarne, gdzie na dystansie milimetra musialbys zakloceniem wytworzyc
    amplitude rzedu tych dziesiatek mV, czyli musialbys byc w polu o
    gigantycznym natezeniu.
    Nawet jednak w tak ekstremalnym przypadku, rozrusznik nie mogac wyczuc
    rytmu wlasnego pacjenta przejdzie w tryb VOO z zaprogramowana podstawowa
    czestoscia.
    Zreszta, gdyby to bylo takie wrazliwe urzadzenie to masowo ludzie by
    mieli z tym klopot - w koncu w ciagu dziesiatek lat stosowania
    wszczepiono to milionom ludzi.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 57. Data: 2009-10-25 16:54:25
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > Od lat rozruszniki potrafia analizowac zapis z elektrod, byle zaklocenie
    > nic nie zrobi, bo musialoby nasladowac fale pobudzenia, co ze wzgledu na
    > ksztal nie jest latwe, a i amplituda rzedu dziesiatek mV nie jest mala.
    Wiesz pacjent i rodzina stara się poznać często dokładniej swoją chorobę a
    nie tylko słuchać wyjaśnień lekarzy.
    Często szuka się i kupuje literaturę, szpera w internecie. Chce się coś
    wiedzieć.
    Pamiętam że gdzies wyczytałem że w VVI potencjały mięśni układu kostnego
    mogą spowodować że stymulator nie wygeneruje impulsów.
    Czy te fałszywe potencjały są podobne do tych od serca?

    > Zreszta, gdyby to bylo takie wrazliwe urzadzenie to masowo ludzie by mieli
    > z tym klopot - w koncu w ciagu dziesiatek lat stosowania wszczepiono to
    > milionom ludzi.
    Ale nadal myślę że jednak ludzie słuchając lekarza wyprowadzą się gdzie
    indziej co napewno spowoduje niższe prawdopodobieństwo występowania
    ewentualnych kłopotów. Nikt z rozrusznikiem nie będzie chyba tak odważny i
    nie posłucha doktorów.
    Zobacz na moją pierwszą wypowiedź. Też o tym napisałem też tak uważam,
    jednak ja problem przesunąłem w inną stronę.
    W którymś informatorze austriackim było to nawet dość dramatycznie
    przedstawione że osoba z rozrusznikiem podczas burzy musi za wszelką cenę
    znaleźć bezpieczne ukrycie z dala od linii napowietrznych. Napewno nie
    chodzi już wogóle jaka to linia równie dobrze może być
    nawet stojący słup oświetlenia ulicznego albo masz flagowy.
    O to mi bardziej chodzi. O wyładowania atmosferyczne i o napięcie krokowe w
    przypadku doziemienia lini wysokiego napięcia.
    Człowiek zdrowy ma raczej większe szanse przeżycia niż z rozrusznikiem.
    Nieprawda?

    Marek

  • 58. Data: 2009-10-25 17:00:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > ziejesz nudą...

    W przeciwieństwie do ciebie mam swoje zdanie a nie zachowuję się jak
    klakier.

  • 59. Data: 2009-10-25 18:27:46
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Raczej odwrotnie, przy przebiciu elektrody moze dojsc do stymulacji
    > miesni - glownie piersiowego. Potencjal miesni moze zaklocac elektrode
    > tylko wtedy kiedy ma kiepski kontakt z myokardium. Dodatkowo rozruszniki
    > maja uklady eliminujace takie interferencje. Oczywiscie wszystko zalezy od
    > tego jak zalozono elektrode i jak zaprogramowano rozrusznik - na jaka
    > czulosc, metode detekcji itd.
    Chyba mam to gdzieś jeszcze na na drugim kompie na dole. Jak znajdę jutro to
    ci zacytuję.
    O jakim przebicu piszesz? Izolacji elektrody poza sercem :) wrrr czy też
    przebiciu jamy serca - też wrrr.
    Gdyby chodziło o przebicie izolacji to co? Człowiek zaczyna się ruszać jak
    robokop?

    > Tak, niech wejdzie do klatki Faradaya ;P
    No to powiedz mi dlaczego tak straszą?

    > Zanim napiecie krokowe ubije rozrusznik to czlowiek juz bedzie stekiem
    > well done.
    Może na stojąco tak ale gdyby poszłe przez lewą rękę a prawą nogę?
    Były przypadek gdy gościu przeżył pomimo że z góry na dół przez całe ciało
    miał zwęglony kanał przelotowy.

    Troche nie na temat. Przedwczoraj mówili w wiadomościach że ostatnie badania
    pod nadzorem WHO jasno dowodzą że telefon komórkowy
    jednak jest przyczyną częstrzego występowania nowotworów.

    Marek

  • 60. Data: 2009-10-25 18:39:05
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > leczenia zalezy glownie od edukacji pacjenta (np. cukrzyca, nadcisnienie).
    > Problem jest jeden - ludzie lubia wierzyc w latwe recepty i rozwiazania.
    > Czytajac wszystko jak leci w necie, nie majac podstaw, nie sa w stanie
    > zweryfikowac co jest prawda, a co jest wyssane z palca. Dodatkowo sami
    > interpretuja zjawiska, ktorych podstaw nie rozumieja - w koncu kazdy moze
    > przeczytac instrukcje rozrusznika, ale malo komu chce sie poczytac o
    > podstawach fizjologii komorek pobudliwych, ukladzie bodzcoprzewodzacym
    > serca itd. A bez tego instrukcja to tylko taka papka.

    A widzisz ja tam czytałem o takich tam repolaryzacjach komórek o
    stymulatorach jedno i dwujamowych. i dwujamowych jednoelektrodowych.
    O dziwo nie będąc dochtorem wiele tematów wydawało mi się że rozumiałem.
    Ale z tą różnicą że nie używam tej wiedzy na codzień i zapominam a lekarz
    jest (powinien być) trendi.
    Wyobraź sobie teraz taką sutuację. Idzie pacjent do lekarza A i uzyskuje
    informacje czy diagnozę po czym idzie do lekarza B i dostaje informacje lub
    diagnozę sprzeczną z lekarzem A. Nie zaczął byś sam się edukować?

    Marek