  • 41. Data: 2009-10-24 15:07:09
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    news:hbur3u$9u3$1@news.onet.pl...

    > Znaczy: "przeczytalem na wikipedii krotki tekscik".

    Tak jest w twoim przypadku.
    Widzę że kraczesz po kimś kto ma wiedzę.
    :)

    Marek

  • 42. Data: 2009-10-24 16:28:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak jest w twoim przypadku.
    > Widzę że kraczesz po kimś kto ma wiedzę.

    Mareczku, nuda ziejesz.

  • 43. Data: 2009-10-24 17:53:02
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Mareczku, nuda ziejesz.

    W przeciwieństwie do ciebie mam swoje zdanie a nie zachowuję się jak klakier
    :)

    Marek

  • 44. Data: 2009-10-24 18:35:04
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > ?adnych par? lat temu by?em z blisk? mi osob? przy rozmowie z
    > kardiochirurgiem.
    > Wyja?ni? za i przeciw oraz jaki nale?y prowadzi? styl ?ycia.
    > Uwa?am ?e lekarz z odpowiedzialno?ci za bezpiecze?stwo pacjenta mia?
    > obowi?zek tak m?wi?.
    > By? to Pan Religa. Wiem ?e ju? nie ?yje.
    > W uzyskanych informacjach i ulotkach nie ma ani s?owa o wyj?tkach o kt?rych
    > wspomnia?e?.
    > Pacjent woli jednak s?ucha? lekarza ?wiatowej s?awy ni? ciebie zadufany
    > cz?owiekczu.

    Widzisz, jestes przykladem sytuacji w ktorej wiedza jest zastepowana
    emocjami, maskowanymi wlasnymi kompleksami, ktore powoduja, ze nie
    potrafisz sie przyznac do bledow. Popracuj nad tym.
    Marek juz ci wyjasnial skad sa ostrzezenia w ulotkach.
    BTW, jakkolwiek pan Religa byl swietnym kardiochirurgiem to akurat
    wszepianiem rozrusznikow zajmuja sie kardiolodzy. Ot taka roznica jak
    np. miedzy fizyka a metafizyka.
    I pochwal sie skad masz ta wiedze, bo ja moge ci powidziec, ze mam
    specjalizacje z interny i troche sie na tym znam. Wiec chetnie poznam
    twoje kwalifikacje.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 45. Data: 2009-10-24 19:47:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello T.M.F.,

    Saturday, October 24, 2009, 8:35:04 PM, you wrote:

    [...]

    > mam specjalizacje z interny i troche sie na tym znam.

    To teraz masz całkiem przerąbane, bo ja jako stary hipochondryk teraz
    Ci nie dam spokoju ;)

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2009-10-24 19:50:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Oct 2009 21:47:56 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >[...]
    >To teraz masz całkiem przerąbane, bo ja jako stary hipochondryk teraz

    "poradzilbym Panu, zeby sie pan poradzil u lekarza" :-)

    J.

  • 47. Data: 2009-10-24 20:44:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > W przeciwieństwie do ciebie mam swoje zdanie a nie zachowuję się jak
    > klakier

    W przeciwieństwie do Ciebie mam swoja godnosc, a nie zachowuje sie jak
    pedofil.

  • 48. Data: 2009-10-25 08:56:33
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    > I pochwal sie skad masz ta wiedze, bo ja moge ci powidziec, ze mam
    > specjalizacje z interny i troche sie na tym znam. Wiec chetnie poznam
    > twoje kwalifikacje.

    Nie mam twojej wiedzy w tym temacie. Patrzę na to jako osoba mająca kontakt na
    codzien z kimś komu lekarze od lat 15 chcą
    wstawić rozrusznik. Była okazja spotkania się z Panem Religą jakies 11 lat temu.
    Jeszcze wtedy akurat dotyczyła nie tyle samego rozrusznika co schorzenia jakim jest
    blok III stopnia komplikujący sprawę
    przeprowadzenia operacji stanu kolanowego. Skończyło się wtedy na wsunięciu przez
    tętnicę szyjną elektrody do komory serca a stymulator
    na rzepie przyczepiony do nadgarstka. Oczywiście po operacji stymulator usunięto.
    Była okazja spotkać się wtedy z Panem Religą więc trudno by nie było z tego
    skorzystać. Sam wskazywał na konieczność stałego rozrusznika
    ale tez mówił jakie są za i przeciw. Osoba ta do nia dzisiejszego radzi sobie bez
    rozrusznika. Jest aktywna zawodowo.
    Lekarze dziwią się jak to możliwe że mając blok przewodzenia przedsionkowo -
    komorowego nie nie ma napadów i omdleń.
    W tamtym roku w Krakowie na Narutowicza było kolejne spotkanie w celu stwierdzenia
    czy czas już nadszedł.
    Na szczęście większość lekarzy była jeszcze za odsunięciem tej chwili, głównie ze
    względu na młody wiek oraz fakt że nie
    zanotowano napadów.
    Nie znam się na konstrukcji i budowie rozrusznika tak jak ty, ale wiem że lekarze
    wiedzą co mówią.
    Nikt nie będzie ryzykował.

    Marek

  • 49. Data: 2009-10-25 09:09:01
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > W przeciwieństwie do Ciebie mam swoja godnosc, a nie zachowuje sie jak
    > pedofil.

    To klakier nie miał swojej godności właśnie.
    Jestes tak głupi że nie wiesz co znaczy klakier i odpowiedziałeś słowem
    "pedofil" którego także nie rozumiesz dziecino.
    Jak dziecko w piaskownicy.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Klaka

    Daruj sobie odpowiedź bo właśnie trafiłeś do mojego killfile.

    Marek

  • 50. Data: 2009-10-25 09:41:40
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > emocjami, maskowanymi wlasnymi kompleksami, ktore powoduja, ze nie
    > potrafisz sie przyznac do bledow. Popracuj nad tym.
    To też twoja specjalizacja?

    > BTW, jakkolwiek pan Religa byl swietnym kardiochirurgiem to akurat
    > wszepianiem rozrusznikow zajmuja sie kardiolodzy. Ot taka roznica jak np.
    > miedzy fizyka a metafizyka.
    Mylisz się. Dawniej było to zarezerwowane dla kardiochururgów.
    Od niedawna zaczęli się tym zajmować także i kardiolodzy ale nie tylko.

    A co do VVI to pamiętam że był zalecany VVD z uwagi na pewne okoliczności.
    Ale nie będę tu wypisywał historii choroby.

    Marek