  • Data: 2009-10-24 15:05:14
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:hbt7q8$2le$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Widzisz, pisalem ci, zebys sie nie wypowiadal na tematy o ktorych nie masz
    > pojecia. Jak ktos ma blok III stopnia to ma zwykle tryb stymulacji VVI i
    > go te zaklocenia ani ziebia ani grzeja. Nawet jesli ma ustawione sense na
    > przedsionki to i tak przy braku sygnalu z komory, komora jest pobudzana.
    > Te typy sa bezpieczne nawet przy wykonywaniu NMR, gdzie pola sa
    > zdecydowanie wieksze niz w kazdej typowej sytuacji z zycia codziennego.

    Ładnych parę lat temu byłem z bliską mi osobą przy rozmowie z
    kardiochirurgiem.
    Wyjaśnił za i przeciw oraz jaki należy prowadzić styl życia.
    Uważam że lekarz z odpowiedzialności za bezpieczeństwo pacjenta miał
    obowiązek tak mówić.
    Był to Pan Religa. Wiem że już nie żyje.
    W uzyskanych informacjach i ulotkach nie ma ani słowa o wyjątkach o których
    wspomniałeś.
    Pacjent woli jednak słuchać lekarza światowej sławy niż ciebie zadufany
    człowiekczu.

    Marek