  • Data: 2009-10-24 18:35:04
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ?adnych par? lat temu by?em z blisk? mi osob? przy rozmowie z
    > kardiochirurgiem.
    > Wyja?ni? za i przeciw oraz jaki nale?y prowadzi? styl ?ycia.
    > Uwa?am ?e lekarz z odpowiedzialno?ci za bezpiecze?stwo pacjenta mia?
    > obowi?zek tak m?wi?.
    > By? to Pan Religa. Wiem ?e ju? nie ?yje.
    > W uzyskanych informacjach i ulotkach nie ma ani s?owa o wyj?tkach o kt?rych
    > wspomnia?e?.
    > Pacjent woli jednak s?ucha? lekarza ?wiatowej s?awy ni? ciebie zadufany
    > cz?owiekczu.

    Widzisz, jestes przykladem sytuacji w ktorej wiedza jest zastepowana
    emocjami, maskowanymi wlasnymi kompleksami, ktore powoduja, ze nie
    potrafisz sie przyznac do bledow. Popracuj nad tym.
    Marek juz ci wyjasnial skad sa ostrzezenia w ulotkach.
    BTW, jakkolwiek pan Religa byl swietnym kardiochirurgiem to akurat
    wszepianiem rozrusznikow zajmuja sie kardiolodzy. Ot taka roznica jak
    np. miedzy fizyka a metafizyka.
    I pochwal sie skad masz ta wiedze, bo ja moge ci powidziec, ze mam
    specjalizacje z interny i troche sie na tym znam. Wiec chetnie poznam
    twoje kwalifikacje.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.