  • Data: 2009-10-25 08:56:33
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:hbvhgo$evu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > I pochwal sie skad masz ta wiedze, bo ja moge ci powidziec, ze mam
    > specjalizacje z interny i troche sie na tym znam. Wiec chetnie poznam
    > twoje kwalifikacje.

    Nie mam twojej wiedzy w tym temacie. Patrzę na to jako osoba mająca kontakt na
    codzien z kimś komu lekarze od lat 15 chcą
    wstawić rozrusznik. Była okazja spotkania się z Panem Religą jakies 11 lat temu.
    Jeszcze wtedy akurat dotyczyła nie tyle samego rozrusznika co schorzenia jakim jest
    blok III stopnia komplikujący sprawę
    przeprowadzenia operacji stanu kolanowego. Skończyło się wtedy na wsunięciu przez
    tętnicę szyjną elektrody do komory serca a stymulator
    na rzepie przyczepiony do nadgarstka. Oczywiście po operacji stymulator usunięto.
    Była okazja spotkać się wtedy z Panem Religą więc trudno by nie było z tego
    skorzystać. Sam wskazywał na konieczność stałego rozrusznika
    ale tez mówił jakie są za i przeciw. Osoba ta do nia dzisiejszego radzi sobie bez
    rozrusznika. Jest aktywna zawodowo.
    Lekarze dziwią się jak to możliwe że mając blok przewodzenia przedsionkowo -
    komorowego nie nie ma napadów i omdleń.
    W tamtym roku w Krakowie na Narutowicza było kolejne spotkanie w celu stwierdzenia
    czy czas już nadszedł.
    Na szczęście większość lekarzy była jeszcze za odsunięciem tej chwili, głównie ze
    względu na młody wiek oraz fakt że nie
    zanotowano napadów.
    Nie znam się na konstrukcji i budowie rozrusznika tak jak ty, ale wiem że lekarze
    wiedzą co mówią.
    Nikt nie będzie ryzykował.

    Marek