  • 31. Data: 2013-12-13 08:31:47
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 12 Dec 2013 16:47:11 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Panowie mili. Ja pytam bardziej o kolizję, wypadek. Przewrócić to się
    > można i na parkingu.
    > To inaczej. Każdy z Was i każdy z Waszych znajomych motocyklistów miał
    > kolizję/wypadek z uszczerbkiem na zdrowiu? Kierownika nie maszyny.

    Z tych których znam osobiście to tak. Ale jeszcze pozostaje kwestia tego
    co nazwiemy uszczerbkiem na zdrowiu. Generalnie lepiej założyć, że w
    końcu jakaś przygoda będzie i się do niej możliwie dobrze przygotować.

    Ja na przykład przestałem jeździć po ulicach po ostatnim szlifie...

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 32. Data: 2013-12-13 08:56:14
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-12 17:47, J_K_K pisze:

    > Do gmoli i crashpadów dodam dobry kask (integral lub szczęka)
    > i odpowiednie odzienie z ochraniaczami (z empirii - przydały się na
    > łokieć i biodro + oczywiście rękawice) nawet, a zwłaszcza w lato.
    Tzn tak.
    Kask mam Marushin 999nx
    Kurtka skórzana Modeka jakaś z ochraniaczami czy też protektorami
    Spodnie tekstylne Modeka z ochraniaczami na biodra i kolana
    Rękawic typowo motorowych jeszcze brak i butów

    Gmoli i crashpadów jeszcze nie mam do czego przytwierdzić :)
    charwel :)

  • 33. Data: 2013-12-13 08:56:42
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-12 18:06, Leszek Karlik pisze:
    > On Thu, 12 Dec 2013 16:47:11 +0100, charwel(Oo)==::: <c...@g...pl>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie :-)

    O! I o to chodzi :)

    Pozdrawiam
    charwel :)

  • 34. Data: 2013-12-13 08:58:30
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-12 20:34, Yorick pisze:

    > No cóż... jeżeli chodzi o uszczerbek na zdrowiu, to pozwolę sobie
    > opowiedzieć 2 historie, które mi się ostatnio przytrafiły.
    >
    > Historia 1....

    > Historia 2....

    Czyli jednak motocykl bezpieczniejszy od imprezowania... :)

    charwel

  • 35. Data: 2013-12-13 08:59:51
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-13 08:31, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > końcu jakaś przygoda będzie i się do niej możliwie dobrze przygotować.
    >
    > Ja na przykład przestałem jeździć po ulicach po ostatnim szlifie...

    Ja właśnie chciałbym używać motocykla do przemieszczania się po mieście
    w 90%. Spodobało mi się to omijanie korków skuterem.

    charwel :)

  • 36. Data: 2013-12-13 09:00:17
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-11 15:33, masti pisze:

    > motocykliści dzielą sie na tych co się przewrócili i tych co się
    > przewrócą.

    Tak słyszałem :)

    charwel

  • 37. Data: 2013-12-13 09:04:36
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-13 00:53, Jacot pisze:

    > Kiedys mialem wlasna teorie w tym temacie. Statystycznie rzecz biorac
    > to moze byc na 99,84%. Statystycznie i dydaktycznie: lepiej zeby
    > wczesniej niz pozniej. Ale to juz zalezy od konstrukcji.
    > Mnie sie moj, odpukac, jedyny "prawdziwy" wypadek przytrafil na
    > poczatku drogi, jakies 36 lat temu. Z calym przekonaniem twierdze, ze
    > gdyby nie on to prawdopodobnie nie dozylbym dnia dzisiejszego.
    > Od tamtej pory jakos odruchowo i bezwiednie zaczalem zupelnie inaczej
    > oceniac sytuacje drogowe.
    > Ale ze wszystkiego przewidziec sie nie da, totez nie da sie wykluczyc,
> [...]
    Ale też chyba świadomość motocykla i jazdy na nim na początku swojej
    motocyklowej drogi miałeś niższe? Teraz dużo jest materiałów, książek,
    szkoleń na torach, gdzie można się w krótkim czasie nauczyć więcej niż
    przez można powiedzieć lata jazdy bez świadomości co i po co robisz? Czy
    mi się wydaje?

    charwel :)

  • 38. Data: 2013-12-13 11:46:24
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Fri, 13 Dec 2013 07:28:13 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Ja przejeździłem cały sezon enduro
    > wywracając się pięć milionów razy

    Piotrek, że się tak głupio spytam ile Ty masz lat?
    Bo ciągnie mnie do enduro ale boję się, że w moim wieku jakaś
    osteoporoza albo co inne może mi 'narobić bigosu' a nie mogę sobie
    pozwolić na unieruchomienie z powodu połamanych kończyn czy
    czegotam...
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 39. Data: 2013-12-13 11:53:29
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Fri, 13 Dec 2013 07:48:54 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> [...]
    było...).

    > Bo pic to trza umic.
    > --
    > Kuczu

    'Lubieto' :D
    Bardzo misie spodobało!
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 40. Data: 2013-12-13 19:27:18
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 13 - 12 - 2013 (piątek) o godzinie 07:48, Kuczu napisał(a):

    > Bo pic to trza umic.

    Wiem, ale akurat to krzesło było niepijące :-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,