    From: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Date: Fri, 13 Dec 2013 09:04:36 +0100

    W dniu 2013-12-13 00:53, Jacot pisze:

    > Kiedys mialem wlasna teorie w tym temacie. Statystycznie rzecz biorac
    > to moze byc na 99,84%. Statystycznie i dydaktycznie: lepiej zeby
    > wczesniej niz pozniej. Ale to juz zalezy od konstrukcji.
    > Mnie sie moj, odpukac, jedyny "prawdziwy" wypadek przytrafil na
    > poczatku drogi, jakies 36 lat temu. Z calym przekonaniem twierdze, ze
    > gdyby nie on to prawdopodobnie nie dozylbym dnia dzisiejszego.
    > Od tamtej pory jakos odruchowo i bezwiednie zaczalem zupelnie inaczej
    > oceniac sytuacje drogowe.
    > Ale ze wszystkiego przewidziec sie nie da, totez nie da sie wykluczyc,
> [...]
    Ale też chyba świadomość motocykla i jazdy na nim na początku swojej
    motocyklowej drogi miałeś niższe? Teraz dużo jest materiałów, książek,
    szkoleń na torach, gdzie można się w krótkim czasie nauczyć więcej niż
    przez można powiedzieć lata jazdy bez świadomości co i po co robisz? Czy
    mi się wydaje?

    charwel :)