  • Data: 2013-12-12 20:34:39
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 - 12 - 2013 (czwartek) o godzinie 16:47, charwel(Oo)==:::
    napisał(a):

    > Każdy z Was i każdy z Waszych znajomych motocyklistów miał
    > kolizję/wypadek z uszczerbkiem na zdrowiu? Kierownika nie maszyny.

    No cóż... jeżeli chodzi o uszczerbek na zdrowiu, to pozwolę sobie
    opowiedzieć 2 historie, które mi się ostatnio przytrafiły.

    Historia 1.
    Jakiś rok temu zaczęło mnie nosić, żeby gdzieś pojeździć zimą. Wymyśliłem
    wyjazd na Riwierę Turecką - znalazłem niedrogi lot, hotel i namiary na
    wypożyczalnię motocykli. Wyjechaliśmy w lutym - pogoda na miejscu 18
    stopni, wypożyczyliśmy motocykle i ruszyliśmy w góry Taurus. Było świetnie,
    ale zabawa trwała niestety krótko - jeszcze pierwszego dnia, na górskiej
    drodze strzeliła mi przednia opona (urok jazdy na wypożyczonym
    motocyklu...) i wyrzuciło mnie na przydrożne skały. Wyglądało groźnie, ale
    ciuchy, protektory i kask zarobiły na siebie - wyszedłem z tego mocno
    poobijany, ale w jednym kawałku. Przez 3 miesiące nie mogłem spać na lewym
    boku, ale dziś nie mam śladu po tej przygodzie.

    Historia 2.
    W czerwcu, na imprezie u znajomych, ni z tego ni z owego załamało się pode
    mną krzesło (bynajmniej nie jestem ciężki, żeby nie było...). Początkowo
    wyglądało, że padając, stłukłem tylko mały palec prawej ręki... Kolejne
    wizyty u lekarzy przynosiły jednak coraz gorsze diagnozy. Efekt jest taki,
    że po wydaniu sporych pieniędzy na chirurgów, ortopedów i kilkumiesięcznej
    rehabilitacji, nadal mam problem, żeby sprawnie posługiwać się prawą
    dłonią...

    Jak widać, wypadki motocyklowe się zdarzają, jednak to niekoniecznie one
    muszą być najbardziej niebezpieczne dla zdrowia ;-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,