  • Data: 2013-12-14 01:15:07
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-12 10:07, Viking pisze:

    > :) ale to drożej niż gmole wychodzi:)
    >
    > A dodam, jeszcze że jest jeszcze 3 kategoria : "leżacy parkingowo"
    >
    > Olfon,napisz jak w końcu wyszło. Na basie już możesz trochę?

    Wyszło tak że reka nie jest zrośnięta:( Kilka postów wyżej/niżej
    napisałem co i jak ale na basie to tylko w wysokich pozycjach mogę,
    brakuje mi rotacji dłoni i nie mam jak chwycić gryfu porządnie. Jak się
    po zabiegu pozrasta to rehabilitant mi to obiecał odkręcić:) Wstępnie do
    końca marca będę na L4- łącznie 9 miesięcy....

    --
    Qlfon, Lublin