  • Data: 2013-12-14 01:12:58
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 11:46, Tadzik pisze:

    > Piotrek, że się tak głupio spytam ile Ty masz lat?
    > Bo ciągnie mnie do enduro ale boję się, że w moim wieku jakaś
    > osteoporoza albo co inne może mi 'narobić bigosu' a nie mogę sobie
    > pozwolić na unieruchomienie z powodu połamanych kończyn czy czegotam...
    To może ja wrzucę swoje 0,03 - nie mam jeszcze 40tki a ręka po pół roku
    od wypadku nie jest prawidłowo zrośnięta a że kość łódeczkowata jest b.
    blisko obszaru połamanego to przez unieruchomienie 6 tyg gipsu i 3-4
    ortezy pojawiły się w niej już zmiany osteoporotyczne:(
    Z dobrych wiadomości to to że za moto i ciuchy oddali ładnie (jeszcze
    troszeczkę brakuje w przelewie ale się poddali) i w poniedziałek idę na
    3 dni do szpitala na przeszczep komórek macierzystych:) Podobno nie ma
    lepszej metody na zrośnięcie się kości:)

    --
    Qlfon, Lublin