  • 21. Data: 2010-08-26 19:33:25
    Temat: Re: Lightroom z ebaya?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marcin Stankiewicz:

    > Pogooglaj co to za firma Wimal, i jakie samochody posiada w swojej
    > stajni ;)

    Kurwa!

  • 22. Data: 2010-08-26 19:36:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze adam:

    > Aaaaa, tak, też to znam : )
    > Nawet kiedyś się zastanawiałem czy nie byłoby podstaw do tego żeby zażądać
    > zwrotu od UPS za czas dostarczenia. Płacisz za ekspres, a tu tydzień
    > wachlowania z AC.

    Przecież to nie wina UPS, tylko bydlaków z UC.

  • 23. Data: 2010-08-26 23:31:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Przecież to nie wina UPS, tylko bydlaków z UC.

    Czekaj, ja miałem przyjemność z DHL i oni mają (mieli wtedy) swoją agencję
    celną na Okęciu. Dlatego mnie to tak wnerwiło. Już miałem tracking Okecie
    WAW, a jakieś trzy dni później dopiero kontakt z AC. Jakies faksy-śmaksy,
    upoważnienia trzeba było słać, a ja miałem nadzieję zatopić się w święta w
    luksusowej edycji Tolkiena ; )
    Innym razem matówka - no, to była jazda, bite pół godziny tłumaczenia, że
    matówka to część aparatu fotograficznego i poszukiwania do jakiej grupy ją
    zaliczyć. Oczywiście nie występowała na żadnej liście.

    Nawet chwilowo żałowałem, że załatwiałem wszystko przez telefon i faks.
    Myslałem, że gdybym pojechał osobiści to poszłoby sprawniej. Kumpel wybił mi
    to na przyszłość z głowy twierdząc, że gdybym do nich pojechał straciłbym
    dużo więcej nerwów i czasu. Podobno wjazd do agencji celnej bez znajomości
    rzeczy to zabawa do twardzieli.
    Uwierzyłem i trzymam się na odległość od zakupów poza UE.

    adam

  • 24. Data: 2010-08-26 23:31:32
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "bakulik" napisał

    > Po prostu wycofali ich z naszych otwartych granic i przerzucili do
    > przeglądania paczek. ;)

    Pewnie tak, czasy prosperity minęły ; )

    adam

  • 25. Data: 2010-08-27 05:24:05
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 01:31:31 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    He, he, ale to nie tylko Polska specjalność - miernik zakupiony w
    Niemczech do Norwegii: tydzień na cle; drugi miernik wysłany do
    naprawy z Norwegii do Niemiec: w każdym kierunku mniej więcej tydzień
    na cle; to samo z tymczasowym wysłaniem urządzeń do testów w Polsce z
    Norwegii i z powrotem. I to wszystko spedytorami, którzy posiadają
    własne agencje celne. Nie licząc tego, że raz zażądano odemnie
    literalnego wyszczególnienia każdego kabelka i kraju jego pochodzenia
    (nie wystarczyło napisać np. sześć kabli zasilających do komputera). A
    najlepsze to było to, że paleta dochodziła w 2, 3 dni, i potem stała
    zaplombowana na magazynie parę dni zanim agent przyjechał lub paleta
    została zawieziona do agencji.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 26. Data: 2010-08-27 08:16:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-26 16:54:16 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Dobry pomysł :)

    Jak nie prowadzisz DG*, to nawet wystarczyłoby poprosić o fucktórkę i
    licencję mejlem.

    * W Polsce USy ciągle miewają problemy z przyjęciem do wiadomości, że
    faktura może przyjść drogą elektroniczną, tak bez pieczątki i parafki,
    normalnie jakieś sajens fikszyn...

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-08-27 08:36:51
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > * W Polsce USy ciągle miewają problemy z przyjęciem do wiadomości, że
    > faktura może przyjść drogą elektroniczną, tak bez pieczątki i parafki,
    > normalnie jakieś sajens fikszyn...

    Ale to sie chyba ostatnio zmienilo. Minister wydal rozporzadzenie
    odpowiednie...

    Pozdr.

  • 28. Data: 2010-08-27 08:41:48
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    > Ale to sie chyba ostatnio zmienilo. Minister wydal rozporzadzenie
    > odpowiednie...
    >
    > Pozdr.

    Ostatnio kupowałem soft za ~ 300 000,oo PLN i raczej wszystkie licencje
    dostałem mailem.

    B.

  • 29. Data: 2010-08-27 09:02:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-27 10:36:51 +0200, "quent" <x...@x...com> said:

    > Ale to sie chyba ostatnio zmienilo. Minister wydal rozporzadzenie
    > odpowiednie...

    Pytanie jak szybko USy to przyswoją. Zresztą wcześniej też niektore USy
    honorowały fakturki z mejla (czy też ich wydrukowane kopie), a niektóre
    nie. U nas tak już jest, co urząd, to inny obyczaj.

    de Fresz

  • 30. Data: 2010-08-27 09:58:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i562pi$3tr$1@news.onet.pl>,
    Tomek nabazgrał:

    > i że to niby szybko? w poniedziałek ok.godz.14-16 (naszego czasu) znajomy
    > wysyłał bratu z usa lampę błyskową (żeby nie było że OT ;) a we wtorek
    > między 12 a 13 był kurier UPS-a z paczką. Co ciekawe szło to w stylu "paczka
    > w paczce" - przesyłka na adres sortowni UPS-a w Krakowie, tam nadanie nowego
    > listu przewozowego i transport do Warszawy. Fakt, przesyłka kosztowała chyba
    > coś ze $100, ale w sumie cenowo lampa i tak wyszła jakieś 15% taniej niż
    > u nas

    Pięciotomowa instrukcja do procesorów Intel Core, zamówione w środę wieczorem,
    wysłane z jakiejś pipidówy w USA, na miejscu w piątek rano.
    Co najlepsze - wszystko na koszt Intela ;)