  • 11. Data: 2011-11-14 20:18:45
    Temat: Re: [Lightroom] problem po updacie
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-14 15:40:01 +0000, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > To jest wbrew pozorom masa "obliczen", jakie musi wykonac mozg.

    Dzięki tej masie obliczeń, mój 80-cio letni ojciec całkie sprawnie
    posługuje się nowymi technologiami.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-11-14 22:59:26
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marcin Kulas" <h...@k...net> wrote:

> [...]

    [...]
    > Mam v3.5 pod Windowsem i Done zostało. Ale ja i tak zawsze w enter
    > klepię ręką i Tobie też polecam. Mniej machania myszą.

    Problem w tym, że Enter bywa stresogenny - czasem fokus znajduje się
    nie tam, gdzie myśleliśmy i klepnięcie w Enter może narobić niezłej
    poruty. Daje to moment emocji, gdy po pacnięciu entera komp zaczyna
    mulić ułamek sekundy dłużej niż zwykle... :))

    No a tak przy okazji: "Done" zniknęło, a czy pojawiło się za to coś
    ciekawego w nowej wersji? Może dodali chociaż banalne sortowanie
    miniatur bez wychodzenia z Develop? ;-)

    =============
    Znacie może jakiś sposób na zmianę porządku sortowania miniatur
    (tych na dole) podczas obróbki zdjęć (dział "Develop") - bez ciągłego
    wracania do działu "Library"?
    (tam jest to łatwo dostępne, a podczas "Develop" - jakoś nie widzę).
    =============

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2011-11-15 07:07:31
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    > Ostatnio updatowalem sobie Adobe Lightrooma z wersji 3.4.1 do 3.5.
    > I po tym updacie (wersja mac) zniknal przycisk 'Done' ktory czasem sie
    > pojawial (np. przy stosowaniu filtra 'miejscowego', odplamkowywacza, czy
    > filtra gardientowego,...).
    > Czy to bug czy ficzer? Bo z tym 'Done' bylo jednak wygodniej.
    > A u was tez zniklo?

    Z ciekawosci zainstalowałem LR 3.5 na maku. Mam przycisk Done.
    Musiał Ci się zgubić z innego powodu niż intencje autorów.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 14. Data: 2011-11-15 08:01:28
    Temat: Re: problem po updacie
    Od: marcin podwojski <m...@g...com>

> [...]
    > [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]
    > [ że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem." ]

    Przycisk 'Done' jest tam gdzie był, tj. na pasku Toolbar. Jeśli nie
    widać paska trzeba wybrać 'Show Toolbar' z menu View albo 'T' na
    klawiaturze.

    Marcin

  • 15. Data: 2011-11-16 16:19:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <3...@q...goo
    glegroups.com>,
    marcin podwojski <m...@g...com> wrote:

    > Przycisk 'Done' jest tam gdzie był, tj. na pasku Toolbar. Jeśli nie
    > widać paska trzeba wybrać 'Show Toolbar' z menu View albo 'T' na
    > klawiaturze.

    Ojej, dzieki.
    I to jest prawidlowa podpowiedz.
    A swoja droga nigdy nie wpadlbym na to, ze Adobe nazywa to Toolbar.
    Przeciez poza pojawiajacym sie tam (wtedy gdy zajdzie potrzeba)
    przyciskiem 'Done' nic innego tam nie ma.

    TA

  • 16. Data: 2011-11-16 16:32:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@k...net>,
    Marcin Kulas <h...@k...net> wrote:

    > Mam v3.5 pod Windowsem i Done zostało. Ale ja i tak zawsze w enter
    > klepię ręką i Tobie też polecam. Mniej machania myszą.

    Ale w przypadku powyzszych funkcji 'Done' jest dla mnie wygodniejsze.

    TA

  • 17. Data: 2011-11-16 16:34:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j9s6ep$nt2$1@news.task.gda.pl>,
    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > No a tak przy okazji: "Done" zniknęło, a czy pojawiło się za to coś
    > ciekawego w nowej wersji? Może dodali chociaż banalne sortowanie
    > miniatur bez wychodzenia z Develop? ;-)

    Tak, na oko to chyba nic nowego sie nie pojawilo.
    Poza tym, ze zapewniaja, ze dolozyli troche nowych profili obiektywow i
    zgodnosci z nowymi RAWami.

    TA