    From: Tomek Łabuz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom - licencja
    Date: Fri, 15 Jul 2011 10:31:42 +0200

    >>> http://cgi.ebay.co.uk/Lightroom-3-4-Full-Version-Win
    dow-s-Vista-7-XP-Mac-OS-/1

    > Za sto funtów pofatyguję się na stronę Adobe i sciągnę.

    tylko jak to mówią nie ma nic za darmo, cena jest co najmniej
    podejrzana, wg mnie ma na celu złapanie kasy za wygenerowany pierwszym
    ściągniętym crackiem numer, producenci tacy jak Adobe utrzymują ceny
    stałe w swoich kanałach dystrybucyjnych, pośrednicy dostają obryw z ceny
    bazowej, kuknij na cennik w polskich sklepach, różnice nie są duże,
    takich promocji jak na ebay nikt nie ma, nie ma informacji o jakiejś
    odsprzedaży itp tylko nowa full wersja... dumping?
    jak szukałem Ligthrooma dla siebie jako jedyny kanał dystrybucji licence
    only znalazł się sklep adobe, ale coś nie chciało mi transakcji
    zaakceptować, więc w końcu kupiłem w polskiej sieci wersję pudełkową, to
    samo miałem jak szukałem PSElements
    jak wspomniałem znajomy nabył taki produkt "licence only" i okazało się,
    że wywalił kasę w błoto, wprowadzony nr program uznał za prawidłowy ale
    o aktywacji w adobe zapomnij... i tak jeszcze parę kolejnych przysłanych
    przez sklep w ramach reklamacji... scamshopy są coraz popularniejsze
    niestety :)