  • Data: 2011-07-15 08:37:03
    Temat: Re: Lightroom - licencja
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Jul., 10:21, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Dlaczego cytujesz warunki POLSKIEJ licencji?
    >
    > OEM można jak najbardziej sprzedawać, może facet jest dystrybutorem i ma
    > do tego prawo? Jeśli składasz w domu swój komputer "system builder",
    > masz pełne prawo użyć wtedy licencji OEM.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kamil- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    a gdzie ja cytuje jakakolwiek licencje ?? he ??

    kim facet byc moze jest to sobie mozna dlugo gdybac.
    oczywiscie, ze wyrob z oznakowaniem OEM moze byc nielegalny - takie
    zadales pytanie , ja na nie odpowiedzialem.

    Jesli jest to produkt OEM w sensie jaki przytoczylem w cytowanej
    definicji to nie moze byc w ogole sprzedany oddzielnie.

    czy ten sprzedawany ponizej 50 funt program jest legalny czy nie , nie
    wypowiadam sie definitywnie , oczywiscie ze moze byc rowniez legalny ,
    ale pewnosci nie mam zadnej.

    OEM ma tez inne znacznie - sprzedaz oryginalnego produktu przez
    licencjonowanego sprzedawce pod swoja marka ( a wiec nie pod marka
    adobe ) - to chyba nie jest ten przypadek.
    Np Hp sprzedaje system windows pod swoja marka , wskazujac ze jest
    tam, windows microsoftu , wraz z innymi programami w komplecie . mamy
    klasyczny przyklad OEM