eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaLightroom - czy jest mozliwosc zmiany folderu z plikami prev? › Re: Lightroom - czy jest mozliwosc zmiany folderu z plikami prev?
  • Data: 2009-06-03 20:45:25
    Temat: Re: Lightroom - czy jest mozliwosc zmiany folderu z plikami prev?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik wrote:

    > To chyba rozwiaze sprawe :)
    > Z drugiej strony - ciekawe jaki jest stosunek "wagi" plikow typu
    > "prewiew" do plikow NEF. Ale chyba jednak warto powalczyc, bo na
    > starym komputerze w C1 wazyly calkiem sporo.

    a to zalezy od ustawien przy imporcie
    sa chyba 4 - w zaleznosci od tego czy wolisz najpierwsz ponudzic sie przy
    kompie, czy pózniej przy obróbce..
    na samym dole okna z importem - rozwijana lista...

    > Z jeszcze innej strony - baaardzo nie lubie programow tworzacych
    > biblioteki. Nie ufam im ;) Za skomplikowane i niepotrzebne
    > duplikowanie plikow. Wole zachowanie C1 niz LR, Winampa niz Itunes.
    > Ale to moje uprzedzenia ;)

    koledze wysypala sie baza LRa - mial duzo mniejsza niz moja
    zamknal program i jak go nastepnym razem uruchomil to nie mial nic co zrobil
    od ostatniego uruchomienia...

    mi moja baza nie wysypala sie ani razu - obecnie sam plik bazy ma 1GB - a z
    prefkami jest tego 90 GB i zyje...
    (mam dysk tylko do bazy)
    kopie robie na bezpiecznego raida...

    > C1 jest szybki i efektywny - ale odkrylem wlasnie w LR maski i
    > miejscowa korekcje - cud, miod, malina :)

    pedzle sa boskie i odechciewa sie uzywania PSa..

    choc znam takich co twierdza, ze LR to szmira z powodu kolorów...
    ja tam ich nie slucham ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Lodzi