  • 11. Data: 2012-01-23 21:10:33
    Temat: Re: Lightroom 3
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek Łabuz wrote:

    > bo nie płacisz za pudełko tylko za zawartość a ta się w zasadzie nie
    > zmienia? koszt wyprodukowania pudełka to pewnie ze jeden, dwa euro...

    instrukcja, płytka koszty magazynowania, logistyki...

    Włąsnie dlatego ludzie sciągają bo producenci nasz rżną jak się da.

  • 12. Data: 2012-01-23 21:18:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 23, 4:10 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > instrukcja, płytka koszty magazynowania, logistyki...
    >
    > Włąsnie dlatego ludzie sciągają bo producenci nasz rżną jak się da.

    Gdy pisalem, ze jestes rzniety, to nie wierzyles a teraz sam sie
    przyznajesz.

    ZD

  • 13. Data: 2012-01-23 21:27:24
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On Jan 23, 2:54 pm, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > Zacofanie zaczyna mi się marzyć...

    Gdyby to bylo zacofanie ogolno swiatowe, to tak, ale jako jednoastka,
    lepiej nie byc zacofanym - wrecz odwrotnie.

    ZD

    Bo ja wiem?
    Na dobre i sprawdzone techniki chętni powinni się znaleźć. Im bardziej
    egzotyczna - tym lepiej...

  • 14. Data: 2012-01-23 22:06:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 23, 4:27 pm, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > ZD
    >
    > Bo ja wiem?
    > Na dobre i sprawdzone techniki chętni powinni się znaleźć. Im bardziej

    Jesli chodzi o mnie, to zacofanie mi nie przeszkadza - przeszkadza mi
    to, zeby nie bycj zacofanym bardziej od innych.

    ZD

  • 15. Data: 2012-01-23 22:11:21
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 18:47:33 +0100, Tomek Łabuz napisał(a):

> [...]

    Fajnie, może się uda zmieścić w budżecie :).

    > bo nie płacisz za pudełko tylko za zawartość a ta się w zasadzie nie
    > zmienia? koszt wyprodukowania pudełka to pewnie ze jeden, dwa euro...

    Tak, transport i marże sprzedawców, to z pewnością jeden, dwa euro ;>.
    Jak to ktoś gdzieś napisał, iż skoro da się wyciągnąć kasę, to się
    ciągnie. Dlatego zachęcam do kupowania wersji pudełkowych, przynajmniej
    dzięki temu choć ułamek kwoty zostanie w kraju, zamiast wędrować za
    dalekie granice.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 16. Data: 2012-01-24 07:26:06
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

> [...]
    > ciągnie. Dlatego zachęcam do kupowania wersji pudełkowych, przynajmniej
    > dzięki temu choć ułamek kwoty zostanie w kraju, zamiast wędrować za

    a w przypadku wersji cyfrowej utrzymanie infrastruktury, łączy itp itd
    nie twierdzę, że w kosztach nie ma różnicy ale to nie jest tak, że płaci
    się jak za chleb, że jest mąka, woda, tłuszcz, drożdże, prąd, gaz + 10%
    marży
    koszt oprogramowania to w 90% praca zespołu programistów, architektów,
    grafików itp itd a nie coś co wpływa na materialny wymiar kosztów
    (pudełko itp) dlatego drastycznego zmniejszenia cen za oprogramowanie w
    wersji cyfrowej nie spodziewałbym się w najbliższym czasie, może w
    przyszłości gdy to będzie podstawowy sposób sprzedaży
    jeśli gdzieś tracą na marży to będą sobie chcieli odbić inaczej, firma
    ma plan finansowy, trzeba go zrealizować przed akcjonariuszami :)

  • 17. Data: 2012-01-24 07:44:54
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 08:26:06 +0100, Tomek Łabuz napisał(a):

    > koszt oprogramowania to w 90% praca zespołu programistów, architektów,
    > grafików

    :D

    --
    marcin

  • 18. Data: 2012-01-24 07:52:19
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-24 08:44, zly pisze:

    > :D

    a co Cię tak rozbawiło?
    rozumiem, że brałeś kiedyś udział w pracach zespołu pracującego nad
    oprogramowaniem i możemy podyskutować nad strukturą kosztów, chętnie

  • 19. Data: 2012-01-24 08:10:15
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-24 08:52, Tomek Łabuz pisze:

    > a co Cię tak rozbawiło?
    > rozumiem, że brałeś kiedyś udział w pracach zespołu pracującego nad
    > oprogramowaniem i możemy podyskutować nad strukturą kosztów, chętnie

    może żeby była jasność o czym mówię to doprecyzuję - mam na myśli koszt
    dla producenta a nie strukturę ceny "na półce", bo ta zawiera jeszcze
    zysk i jakieś dodatkowe prowizje (tak samo zresztą jak wspomniany przeze
    mnie chleb)

  • 20. Data: 2012-01-24 08:29:09
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 08:52:19 +0100, Tomek Łabuz napisał(a):

    > rozumiem, że brałeś kiedyś udział w pracach zespołu pracującego nad
    > oprogramowaniem i możemy podyskutować nad strukturą kosztów, chętnie

    Ja brałem, też mogę się uśmiechnąć, ale gadać o tym nie będę.

    Pozdrawiam,
    Henry