eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaLightroom 3Re: Lightroom 3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom 3
    Date: Wed, 25 Jan 2012 01:27:50 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <jfniak$75j$1@news.task.gda.pl>
    References: <jfk5p9$3js$1@usenet.news.interia.pl> <jfk69b$khf$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-129-33.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1327451284 7347 62.87.129.33 (25 Jan 2012 00:28:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2012 00:28:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:887566
    [ ukryj nagłówki ]


    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >> Adobe zjechało dziś z ceną wersji 3. Jesli ktoś więc jest
    >> zainteresowany kupnem przez paręnascie dni ma być taniej o 50%.
    >> Choć niestety nadal w euro.

    Jak wynika z dalszej dyskusji, prawidłowa odpowiedź na poniższe pytanie brzmi...




    > wciąż nie mogę pojąć czemu wersja pudełkowa i sciągana kosztuja tyle samo.

    Bo może. ;-)




    Adobe zoptymalizowało cenę pod aktualną krzywą popytu maksymalizując
    powierzchnię pola "cena x rozmiar sprzedaży". Wersja pudełkowa ma
    obsłużyć rynki odporne na wersję zdematerializowaną, no ale bez
    przesady! Bez rozwalania raz wypracowanej struktury cen!

    Czyli: cena każdej wersji jest tworem czysto marketingowym; wersja
    pudełkowa nie może być znacząco droższa, bo byłoby na nią zbyt mało
    chętnych = nikt by jej nie dystrybuował. Żeby rozwiązać tę kwadraturę
    koła producent stosuje zmowę monopolistyczną i na jej mocy udziela
    sprzedawcom rabatu ze swojej ceny, dzięki czemu i wilk jest syty,
    i owca cała, bo klient za wszystko płaci. :)


    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: