  • 141. Data: 2009-02-07 02:38:44
    Temat: Re: Lightroom
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gmfork$1be$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    > No wiesz... AA jest mi... jakby to ująć...
    >
    > Ja mam komputerek domowy maly taki, PC z Windowsami XP. Budzet skromny. O
    > wymianie sprzetu na Mac'a nie ma mowy. Nawet jakbym dostał gratis to i tak
    > bym musial pracować na Windowsach ;)

    Ale uzywane maczki wcale nie musza byc drogie.

    TA

  • 142. Data: 2009-02-07 22:02:26
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

    > Ale uzywane maczki wcale nie musza byc drogie.

    Myslisz ze AA na używanym maczku chodzi lepiej nic LR na moim komputerku?
    Raczej watpie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 143. Data: 2009-02-07 22:08:38
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Tom01 wrote:

    > Może dlatego, że na ww potworze, Vista jest. ;)
    >
    > A z drugiej strony, wyznacznikiem jest prędkość reakcji C1, co do
    > której LR2 nawet na takim sprzęcie, nie jest w stanie dorównać.

    Ale okrojony LR do mozliwości C1 też zapewne śmigałby ;-)

    Prawde mowiąc, moja pierwsza próba przesiadki z RSP (demon szybkosci) na LR1
    zakonczyla się niepowodzeniem (szybkość+przyzwyczajenia+technika pracy).
    Natomiast LR2 to juz jest prawdziwy "wypas" - wiekszość nawet trudnych zdjec
    mozna przygotować bez użycia PS. Dopiero nowy biblle5 bedzie miał podobna
    funkcjonalność...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj