  • Data: 2009-02-03 09:27:08
    Temat: Re: Lightroom
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JD pisze:
    > Mnie tam wersja 4.10 obrabia i DNG z SG-10/20 i PEFy z SG-1s

    O pentaksie się nie interesowałem - przyznaję bez bicia, ale coś mi
    przypominają się pewne głosy w temacie.
    Co do DNG to jak testowałem kiedyś to ich nie otwierał - widać był
    podgląd w miniaturce, ale już nie pokazywał. Jeśli to zmienili to
    dobrze, mi tak czy siak zależało przede wszystkim na TIFF-ach - a tu
    dupa, jak nie było tak nie ma. :(

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \