  • Data: 2009-02-03 10:41:02
    Temat: Re: Lightroom
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oszczedzanie powylaczaleś - to co sie dało, twoj notebook w szczycie
    > pobiera ~70W, blaszak ze 3-4 wiecej... cześć tej energii marnuje się ale
    > pozostała wplywa jednak na wydajność komputera.

    zdaje sobie z tego sprawe

    > Taki dysk 7200RPM z desktopa i tak jest szybszy ;-) Moze wymien do na 32GB
    > ale SSD?! Wiekszych SSD nie polecam ze wzgledu na cene ;-)

    zdaje sobie z tego sprawe :)
    32GB dysk do pracy z grafika, system operacyjny + RAWy ? Zartujesz chyba ;)

    > Lightroom wywala od cholery watków i wolnych chwilach (zwlaszcza po
    > starcie) cos tam sobie indeksuje i sprawdza - na notebooku musi to byc
    > upierdliwe.

    tego nie zauwazylem. W zasadzie niemam zastrzerzen do indeksowania,
    konwersji
    RAW itp. Jedyne co dziala koszmarnie to wlasnie manipulowanie suwaczkami
    na zywym organizmie RAWa :/ nieprectzyjne i jakies takie slamazarne. Pasly
    tutaj
    jednak opinie wiarygodne, ze nawet quady stacjonarne nie zalatwiaja
    problemu.

    > ;-)

    j.w.
    powoli dochodze do wniosku ze LR jest po prostu zle napisany. Chetnie bym
    jeszcze usiadl doniego u kogos na jakies wydajnej maszynie.

    Roger