  • 11. Data: 2011-12-19 09:43:28
    Temat: Re: Lifting Play24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-12-2011 o 16:15:17 frank drebin <b...@v...pl> napisał(a):

    > i takie twoje prawo. I moje też.

    Czego Ci brakuje w serwisie Play? IMO wszystko jest pod ręką. Na dole jest
    przejrzyste menu. Nie trzeba przedzierać się niewiadomo przez jaką
    pajęczynę zakręconą jak jest u innych opów..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 12. Data: 2011-12-19 13:11:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-19 10:43, Piotr M pisze:

    > Czego Ci brakuje w serwisie Play? IMO wszystko jest pod ręką. Na dole jest
    > przejrzyste menu. Nie trzeba przedzierać się niewiadomo przez jaką
    > pajęczynę zakręconą jak jest u innych opów..

    Play24 online jest po prostu świetne, przejrzyste. Teraz mam dopiero
    porównanie jak pokręcone i do kitu jest orange online.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 13. Data: 2011-12-19 17:16:57
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Piotr M wrote:

    > Czego Ci brakuje w serwisie Play? IMO wszystko jest pod ręką. Na dole
    > jest przejrzyste menu. Nie trzeba przedzierać się niewiadomo przez
    > jaką pajęczynę zakręconą jak jest u innych opów..

    ok., jestem dziś w świątecznym nastroju i przyznam ci rację.
    Myliłem się, menu jest przejrzyste. Piszę to na poważnie.

  • 14. Data: 2011-12-19 19:10:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-12-2011 o 14:11:18 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Play24 online jest po prostu świetne, przejrzyste. Teraz mam dopiero
    > porównanie jak pokręcone i do kitu jest orange online.

    No dokładnie. Bo niby jak tak się wejdzie na portal, to wszystko jest i
    jest super. Ale wystarczy chcieć coś znaleźć konkretnego i niestety trzeba
    przechodzić różne logiczne zagadki, łamigłówki :)
    IMO aby przetestować jakiś portal trzeba wytyczyć jakieś kilka zadań do
    wszystkich, potrzebując 1, 2, 3, 4... I ile czasu to zajmie aby coś
    znaleźć.