  • 1. Data: 2011-12-12 22:41:51
    Temat: PLAY24 - pojawił się pakiet 30 zł za 10 zł
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Dziwna dziwność - można już kupić przez Play24 słynny półtajny pakiet
    ,,30 zł za 10 zł"! Czyżby to źle wróżyło tej podstawowej zalecie
    PlayFresh? Natomiast nadal nie ma pakietu ,,10 zł za 5 zł".
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2011-12-13 00:07:34
    Temat: Re: PLAY24 - pojawił się pakiet 30 zł za 10 zł
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 12 Dec 2011 23:41:51 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    >Dziwna dziwność ? można już kupić przez Play24 słynny półtajny pakiet
    >?30 zł za 10 zł?! Czyżby to źle wróżyło tej podstawowej zalecie
    >PlayFresh? Natomiast nadal nie ma pakietu ?10 zł za 5 zł?.

    U mnie na 3 numerach pakietu jak nie było tak nie ma. Jest ten
    50za30pln, na pewno możesz aktywować 30za10pln??
    Bo z tym pakietem to jest tak że jak go sobie aktywujesz kodem, bo
    innej opcji nie ma to wtedy w play24 ten pakiet się pokazuje ze
    statusem aktywny, natomiast mija 30 dni i pakiet znika.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-12-13 00:23:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-12-2011 o 23:41:51 Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> napisał(a):

    > można już kupić przez Play24 słynny półtajny pakiet ,,30 zł za 10 zł"!
    > Czyżby to źle wróżyło tej podstawowej zalecie PlayFresh?

    Proszę Cie, nie kracz!

    --
    "Dzisiaj Świat stał się areną o życie.
    Trwa walka między cywilizacją życia, a cywilizacją śmierci" JPII

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2011-12-13 19:42:09
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > innej opcji nie ma to wtedy w play24 ten pakiet się pokazuje ze
    > statusem aktywny, natomiast mija 30 dni i pakiet znika.

    A na to nie wpadłem, bo praktycznie zawsze ten pakiet mam aktywny
    (uruchamiany kodem).

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-12-13 20:55:13
    Od: kranu <k...@l...pl>

    On 12.12.2011 23:41, Grzexs wrote:
    > Dziwna dziwność - można już kupić przez Play24 słynny półtajny pakiet
    > ,,30 zł za 10 zł"! Czyżby to źle wróżyło tej podstawowej zalecie
    > PlayFresh? Natomiast nadal nie ma pakietu ,,10 zł za 5 zł".

    Pojawił się bo ludzie zaczęli nim handlować na allegro :D
    i Rzecznik Gruszka powiedział, że to przecież oficjalny kod więc nie wie
    czemu ludzie dają się nabierać.

  • 6. Data: 2011-12-13 20:59:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 13.12.2011 20:42, Grzexs pisze:

    > A na to nie wpadłem, bo praktycznie zawsze ten pakiet mam aktywny
    > (uruchamiany kodem).

    W praktyce: Czy mogę swoim seniorom kupić pakiet - przez Play24 - bez
    dostępu do ich telefonów? Czy tak i siak będe musiał wpisać gdzieś na
    www jednorazowe hasło z smsa?

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-12-13 22:11:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > W praktyce: Czy mogę swoim seniorom kupić pakiet - przez Play24
    > - bez dostępu do ich telefonów? Czy tak i siak będe musiał wpisać
    > gdzieś na www jednorazowe hasło z smsa?

    Jeśli podepniesz ich numery telefonów pod swoje konto, to jednorazowe hasła
    autoryzujące zlecenie będą przychodzić na Twój numer "administracyjny".

    JoteR

  • 8. Data: 2011-12-13 23:04:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-12-2011 o 23:11:09 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > zlecenie będą przychodzić na Twój numer "administracyjny".

    W ten sposobem już zostałem najgłówniejszym administratorem rodzinnym, w
    dodatku o zasięgu ogólnopolskim :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 9. Data: 2011-12-14 05:04:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 13 Dec 2011 21:55:13 +0100, kranu <k...@l...pl> wrote:

    >Pojawił się bo ludzie zaczęli nim handlować na allegro :D
    >i Rzecznik Gruszka powiedział, że to przecież oficjalny kod więc nie wie
    >czemu ludzie dają się nabierać.

    No właśnie że się nie pojawił, a z tego co niedawno pisał rzecznik na
    blogu to pakiet jest dla wybranych,którzy siedzą w temacie gsm i to
    jest prawda bo skoro potrafili do play24 zaimplementować aktywacje
    pakietu 50 za 30 to dlaczego nie "potrafią" tego zrobić w stosunku 30
    za 10pln, a jakby nie było to żeby aktywować ten pakiet trzeba mieć
    dostęp do telefonu, zwłaszcza że kody w play działają w kratkę. Też
    zarządzam kilkoma numerami w play i to by było duże
    ułatwienie-aktywacja przez play24.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-12-14 05:50:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>