  • 1. Data: 2011-12-14 12:39:46
    Temat: taktak - tanie pakiety sms
    Od: "Jarmin" <B...@w...pl>

    Czy jest jakas oferta na tanie smsy w taktaku?
    Chodzi mi o np. jakis pakiet 50 smsow za x pln, ktory trzeba wykorzystac np.
    w ciagu X dni.

  • 2. Data: 2011-12-14 12:55:29
    Temat: Re: taktak - tanie pakiety sms
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-12-2011 o 13:39:46 Jarmin <B...@w...pl> napisał(a):

    > Czy jest jakas oferta na tanie smsy w taktaku?
    > Chodzi mi o np. jakis pakiet 50 smsow za x pln, ktory trzeba wykorzystac
    > np. w ciagu X dni.

    Po groszu, szkoda że tylko w sieci..
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    uslugi/obniz_koszty/obniz_koszty_hot

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas