  • 1. Data: 2011-12-14 12:03:24
    Temat: Lifting Play24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Bardzo ładnie i przejrzyście. Pierwsza klasa, Musze powiedzieć że wzięli
    się do roboty, ogólnie z portalem też. Bo z pół roku temu czy rok to
    przecież była tragedia.. Tak trzymać! IMO faktycznie najlepsze zarządzanie
    telefonem wśród wszystkich opów.

    Ale!
    Jedna najważniejsza i w sumie podstawowa rzecz. W dalszym ciągu Play24 nie
    jest na równi wiarygodnie traktowany jak szybkie kody, nie wpisują go w
    regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24 jako uruchomiony, a
    wcale może to nie być prawdą.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-12-14 14:49:46
    Temat: Re: Lifting Play24
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Piotr M wrote:
> [...]
    > wpisują go w regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24
    > jako uruchomiony, a wcale może to nie być prawdą.

    Nie wiem o czym piszesz.
    Akurat byłem dziś na p24 i nie widziałem żadnej różnicy. Na portalu też,
    takie same niezrozumiałe gówno jak zawsze było.
    Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzystości jak play to
    chyba nikt nie ma.

  • 3. Data: 2011-12-14 14:57:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-12-2011 o 15:49:46 frank drebin <b...@v...pl> napisał(a):

    > Nie wiem o czym piszesz.
    > Akurat byłem dziś na p24 i nie widziałem żadnej różnicy. Na portalu też,
    > takie same niezrozumiałe gówno jak zawsze było.

    Przyjrzyj się

    > Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzystości jak play
    > to chyba nikt nie ma.

    Mam diametralnie odmienne zdanie.

  • 4. Data: 2011-12-14 15:15:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Piotr M wrote:

    > Przyjrzyj się

    > Mam diametralnie odmienne zdanie.
    i takie twoje prawo. I moje też.

  • 5. Data: 2011-12-14 15:59:12
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał
    > Bardzo ładnie i przejrzyście. Pierwsza klasa, Musze powiedzieć że wzięli
    > się do roboty, ogólnie z portalem też.

    Schrzanili zarządzanie innymi numerami.
    Była całkiem niezła lista rozwijalna a teraz bajzel. Szkoda...

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-12-14 21:09:24
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Piotr M napisał:
> [...]
    > go w regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24 jako
    > uruchomiony, a wcale może to nie być prawdą.

    a fakt...
    drobne zmiany - i też mi się podoba ta zmiana.

    pzdr
    GS

  • 7. Data: 2011-12-15 01:56:22
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-14 13:03, Piotr M pisze:
> [...]
    > przecież była tragedia.. Tak trzymać! IMO faktycznie najlepsze
    > zarządzanie telefonem wśród wszystkich opów.

    Ale poza wyglądem nic się nie zmieniło. Pomalowali trawę na zielono.

> [...]
    > go w regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24 jako
    > uruchomiony, a wcale może to nie być prawdą.

    U mnie właśnie Play24 działa normalnie, a z kodami to różnie. Ale
    częściej mam z nimi problemy niż nie mam. Z Play24 ( jeśli działało ) to
    nie miałem jak dotąd problemów. Oczywiście jak działało.

  • 8. Data: 2011-12-15 07:11:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Dec 2011 15:49:46 +0100, frank drebin napisał(a):
> [...]
    > takie same niezrozumiałe gówno jak zawsze było.
    > Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzystości jak play to

    Proponuje odwiedzic T-mobile.
    Tez mi sie wydaja podobnie - ze gorzej sie tego zrobic nie da.

    ale ... dawno nie patrzylem na orange - jeszcze niedawno oni tez byli
    niezli..

    J.

  • 9. Data: 2011-12-15 07:53:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Proponuje odwiedzic T-mobile.
    > Tez mi sie wydaja podobnie - ze gorzej sie tego zrobic nie da.

    Ale różnica między P a T polega na tym, że z T zamawianie usług działa, a z
    P niekoniecznie. I że w T możesz zamówić jednocześnie kilka uslug, co w P
    jest w wielu przypadkach rzeczą niemożliwą.

  • 10. Data: 2011-12-15 08:26:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale różnica między P a T polega na tym, że z T zamawianie usług
    >działa, a z
    >P niekoniecznie.

    w T faktycznie dziala, ale w Erze to juz bylo niekoniecznie - roznica
    na moj gust wynika z czasu testowania T :-)

    > I że w T możesz zamówić jednocześnie kilka uslug, co w P
    >jest w wielu przypadkach rzeczą niemożliwą.

    A teraz zrob maly eksperyment - przyjmij ze nie wiesz nic, siegnij do
    T i wybierz sobie taryfe Mix na czas.

    I teraz odpowiedz: na co sie wlasciwie umowiliscie, jaki jest cennik
    uslug, jakie beda oplaty miesieczne za wszelkie niechciane uslugi
    ktore ci wlaczono, co musisz zrobic zeby je wylaczyc.

    Eksperyment drugi - przyjmij ze jestes uzytkownikiem, a moze abonentem
    starego TakTak Fona, ktory sie konczy, chcialbys przejsc do "zwyklego
    na karte" - co sie stanie ze stanem konta, z pakietami dodatkowymi
    ktore miales, no i ile sms musisz wyslac po zakupie :-)

    J.