  • Data: 2016-03-26 01:19:49
    Temat: Re: Liczniki na ?wiat?ach
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 00:31, Marek pisze:

    > Przecież w nowych są matryce led a nie żarówki, co wtedy?

    Zapytaj tych, co je instalują. Ja się zatrzymałem na etapie żarówki. Ale
    nie ma tak dużo tych ledowych.

    Natomiast np. na kolei semafor led ma fotodiody kontrolujące jego
    świecenie. Komunikacja pomiędzy fotodiodami a przekaźnikownią idzie
    cyfrowo po kablach zasilających, zgodnie z tym co pisze producent:

    http://www.kombud.com.pl/pl/firma/latarnie-sygnalowe
    ,158.html