  • Data: 2016-03-29 13:53:27
    Temat: Re: Liczniki na światłach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 13:29:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Urzednik musi jednak wiedziec co chce zamowic, musi to wyraznie
    > napisac i obwarowac tak, zeby mu byle czego nie wcisneli,
    Opisze zbyt dokładnie to mu zarzuca że pod konkretna firmę pisane itp.

    A tak mi się przypomniało z przed kilku lat
    Przejazd kolejowy u nas jest. Na nim sygnalizacja świetlna.
    Bez żadnych wodotrysków bo i sprawa prosta- droga gminna, przecinająca jeden tor
    kolejowy. Dwa sygnalizatory więc gdzie czerwone zapalało się jak nadjeżdżał pociąg-
    pewnie jakiś czujnik w torach, nie wiem jak to technicznie robią.
    Z pewnych względów umysłono ze trzeba tam zrobić szlabany. No i ok.
    Koszt wyszedł ponad milion zł
    Kurczę skład ta cena ja się pytam. Dwa szlabany niewiele większe jak szlabany które
    są montowane przed wjazdem na podziemne parkingi np. czy zamknięte osiedla
    mieszkaniowe.
    Bo tak sobie myślę że cała automatyka już tam była czyli coś wykrywało nadjeżdżający
    pociąg i włączało czerwone światło. Więc zamiast włączać czerwone to coś mogło
    opuszczać szlabany zielone=podniesienie szlabanu
    Same szlabany, czyli rura i siłownik czy inny silnik raczej milion złotych nie
    powinny kosztować.
    Ale ja się pewnie nie znam