  • Data: 2019-03-20 23:32:37
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

    > A niby dlaczego miałbym go nie sprzedawać. Czy aby przypadkiem tzw
    > transakcja to nie umowa dwojga chętnych? Co do tego nie mam żadnych
    > uwag - na swoich stronach oczywiście mogą, a nawet powinni
    > przedstawiać stan faktyczny.

    A jestes w stanie podejsc do tematu tak:
    wolnosc to jedno, powiedzmy ze rzeczywiście jakas czasteczka jest ci
    ograniczana. Niewielka i praktycznie bez znaczenia.
    Z drugiej strony dzieki temu wiele osób bedzie w stanie kupic troche
    uczciwiej samochód.
    Choc byc moze tez tylko niewielka gruba bo byc moze to tylko teoretyczne
    ułatwienie ktore oszusci i tak łatwo obejda. A moze nie...

    Bo tak po prawdzie to nie oszukujmy sie - praktycznie nikt nie jest w
    stanie ocenic czy dane auto ma przejechane 150kkm czy 250kkm...
    Ani po pracy silnika ani po zuzyciu pedałów, ani po wytarciu kierownicy,
    ani po wysiedzeniu foteli. To jest po prostu niewykonalne i kazdy kto
    mysli inaczej po prostu sie łudzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.