    Subject: Re: Liczniki.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <q6rh45$hqn$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 20 Mar 2019 19:28:34 +0100

    W dniu 2019-03-19 o 20:49, Cavallino pisze:

    > Nie - jeśli to ma być pole do oszustw.
    > Nie musisz zresztą mieć samochodu, jeśli nie odpowiadają Ci warunki
    > jego posiadania.

    Nie możemy tak do tego podchodzić. Równie dobrze mógłbyś nakazać
    kastrację facetów, bo przecie organy mogą im posłużyć do gwałtu.

    Pół biedy gdyby coś takiego zastrzegł sobie producent auta, - kupuję
    pojazd zobowiązując się jednocześnie że nie będę w nim grzebał. Ale co
    tu robi "państwo".. Faszyzm ciągle żywy.