  • Data: 2009-02-03 20:03:20
    Temat: Re: Licznik elektryczny, namagnesowania i konsekwencje
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 06:59:36 -0800 (PST), Marek Lewandowski napisał(a):

    > W (przynajmniej) PL i DE liczniki maja hamulec zwrotny, czyli jak
    > zaczniesz energie oddawac do sieci, to zrobisz to za frajer, bo prad
    > poplynie, a licznik sie nie cofnie.

    Ale tylko klasyczne (indukcyjne) :) Elektroniczne potrafią już liczyć w
    dwie strony - ostatnio spotkałem się z przypadkiem, że moc czynna
    oddawana do sieci była większa od pobieranej, co było spowodowane
    błędnym podłączeniem licznika (3-fazowego).
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066