eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLiczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
    Date: Sat, 27 Feb 2016 21:53:09 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <nat2cd$n8i$1@mx1.internetia.pl>
    References: <56ce0d94$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56cee6c3$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <nan36o$dcg$1@dont-email.me>
    <nas4aj$74h$1@dont-email.me> <nas6bt$a1l$1@node2.news.atman.pl>
    <56d1b50c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <nasfpt$9s4$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1456606413 23826 78.10.177.126 (27 Feb 2016 20:53:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2016 20:53:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <2...@4...net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577538
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    >>> Podejrzewam, że z różnicy prędkości obrotowych kół. Teroretycznie nie ma
    >>> prawa działać, bo przecież obwód opony zostaje ten sam, ale ponoć
    >>> działa;)
    >>
    >> Oczywiście, że obwód opony się zmienia. Przy czym nie chodzi o
    >> rzeczywisty obwód a o promień liczony między środkiem koła a punktem
    >> styku koła z nawierzchnią.
    >
    > Ale skoro obwód opony się nie zmienia, opona nie obraca się wokół felgi,
    > więc teoretycznie (przy duzych uproszeczeniach) ilość obrotów także nie
    > powinna się zmieniać. Ale się zmienia, i coś co teoretycznie nie powinno
    > działać działa;)

    Działa, bo opona jest gumy.

    Przy przyspieszaniu niedopompowane koło będzie się kręcić minimalnie
    szybciej, przy hamowaniu - minimalnie wolniej.
    ---
    A łysa ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: