eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLiczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
  • Data: 2016-02-25 15:33:46
    Temat: Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2016 o 12:34, spider pisze:

    > W skodzie CITIGO jest jedna kontrolka od ciśnienia na blacie i po
    > zaświeceniu trzeba organoleptycznie sprawdzić które koło ma kapcia.
    > Po zakupieniu nowych felg na opony zimowe nic nie było programowane w
    > komputerze.
    > Jest tylko przycisk w kabinie do programowania prawidłowego ciśnienia w
    > oponach (po dopompowaniu trzeba nacisnąć by żółta lampka zgasła)

    czyli nie ma czujników, a ciśnienie bierze na podstawie abs'u czy
    czegośtam - tak samo jest w BMW E60 - zapala się kontrolka, jeszcze jak
    nie działa ci radio to nie wiesz do czego jest - wiem że była czerwona i
    podobna do czegoś innego (chyba myślałem że coś z chłodzeniem) - radio
    miałem odłączone, na szczęście headup podpowiedział że to tire pressure...
    Nie jest to dokładne ale imo wystarczające

    Łukasz