    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Liche odszkodowanie z OC - droga odwoławcza...
    Date: Thu, 21 Jul 2011 07:37:13 +0200

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 01:38:26 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Patrząc na ceny niektórych zderzaków, mam wrażenie że możesz tu być
    > bardzo blisko prawdy.
    > Za cenę zderzaka, można sobie kupić komplet okien plastikowych do całego
    > mieszkania.

    Nie wiem jak to dokladnie robia - ale forma do wtryskarki na zderzak
    kostowalaby miliony - dysza do ekstrudera profili okiennych jest znacznie
    prostsza. No ale jesli konkurencja potrafi sprzedac zderzak za 200-300zl,
    to chyba za 400-600 da sie zrobic tej jakosci jak fabryczny.

    > A jeden reflektor kosztuje tyle co pralka czy lodówka.
    > Za jeden błotnik można dach pokryć blachą :)
    > Te ceny są chore i bezsensowne. A musimy za to płacić ubezpieczając
    > każdy samochód.

    Tak jest - warto pamietac ze na koncu tego lancuszka jestesmy my.
    oryginalne czesci, wyplata w/g kosztorysu z aso, auto zastepcze - a potem
    sie nie zdziwmy jak listonosz przysle nam polise 4 razy drozej, a na drodze
    nawet klaksonu nie uslyszymy .. panie, jedziesz pan to uwazaj, mnie sie nie
    oplaca pana ostrzegac, kto mi lepiej zaplaci.

    J.