  • Data: 2011-07-21 12:50:05
    Temat: Re: Liche odszkodowanie z OC - droga odwoławcza...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" napisał w wiadomości grup
    >Problem jest z tym że TU w tym przypadku mogł nawet zawyżyć koszty
    >naprawy tylko po to żeby auto skazać na szkodę całkowitą i wypłacić
    >nam tylko różnicę między wartościa auta przed szkodą i wraka. To im
    >sie o wiele bardziej opłaca niż wypłacać odszkodowanie za naprawę.
    >Naprawa mogłaby kosztować nawet 10tyś ale że jest szkoda całkowita to
    >dają 3.5tyś zł. Dlatego wolałbym za wszelką cenę uniknąć szkody
    >całkowitej

    No wiesz, to jest twoja kalkulacja, ale gdyby uczciwie wycenili
    wartosc przed szkoda i uczciwie wycenili wrak - miales auto warte 13
    tys, od nich i za wrak dostaniesz razem 13 tys - to o co chodzi ?

    >Nie wiem czy opłaca się sądzić o 1.5tyś które i tak może
    >być niepewne bo zależy kto i jak wyceni wartość auta.

    Isc do urzedu skarbowego, spytac ile jest warte takie auto, zanotowac
    z jakiej ksiazeczki, napisac odwolanie, wspomniec o ponadprzecietnym
    stanie, instalacji LPG i wnioskowac o podniesienie wartosci sprzed
    szkody.

    A co za ubezpieczyciel ? Moze ma fajny kalkulator, da sie wpisac te
    pande i uzyskac wartosc dla potrzeb AC :-)

    >Mam swój sprawdzony warsztat i chce w nim to zrobić a
    >jak coś zostanie z odszkodowania to tym lepiej bo w koncu auto nie
    >bedzie juz jak wcześniej.

    Kazdy by tak chcial - dostac gotowke w/g kosztorysu z aso i zeby cos
    zostalo :-)

    J.