  • Data: 2013-03-09 00:04:58
    Temat: Re: Licencja GPL
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/03/2013 21:08, inst4nce wrote:

    > Ok. Mam app.exe + libgomp-1.dll, która jest na licencji GPL, więc całość
    > staje się programem na licencji GPL, czyli udostępniam kod źródłowy do
    > app.exe.
    > Czy muszę też znaleźć kod źródłowy dla libgomp-1.dll i go udostępnić?

    Jeśli poważnie rozważasz robienie tego, to powinieneś zapoznać się z
    tekstem licencji. To, że na grupie spytasz, czy można cośtam i dowiesz
    się, że tak, to nie znaczy, że jak według tego postąpisz, to będziesz w
    zgodzie z licencją. Bo różne rzeczy można, ale np. pod pewnymi
    warunkami, o których grupowicz odpowiadający "można" cię nie musi
    poinformować.

    Tak więc przeczytałeś licencję? Zrozumiałeś? Tam jest dokładnie napisane.