  • Data: 2014-11-14 18:10:28
    Temat: Re: Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 16:42:21 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:

    > Cena raczej nie okazyjna, da sie pewnie kupic taniej.

    Pewnie tak, zwrócił moja uwagę, bo jest to sprzet refrubised, wygląda doskonale.

    > Natomiast co do
    > "poleasingowcow", szczegolnie z Allegro, wypada miec duza rezerwe.

    Nie, to nie jest allegro, to duży sklep ze sprzętem agd/rtv/komp. Kilka rzeczy innej
    branzy u nich kupowałam już.

    > warto zwrocic uwage czy nie ma klawiatury QWERTZ albo z naklejkami
    > QWERTY.

    Sprzęt wcześniej sprzedawany tutaj w PL, normalna klawiatura, bez naklejek, system
    win7 PL.

    > I warto tez miec w miare sprawna baterie.

    tego nie wiem, na baterię jest osobna gwarancja 30 dni.

    > Ogolnie zakup takiego
    > sprzetu to przygoda, trzeba go dobrze sprawdzic, potem sie okazuje
    > ze dysk ma bad sektory, ekran bad pixele,

    Nawet mimo że jest gwarancja to moga być problemy? Te wymienione rzeczy nie podlegają
    reklamacji?

    Majka